borggren
Ny medlem
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- helsingborg
- Hoj
- Yamaha 450 quad-04 + Minimoto GRC-99 + Superkart med R6 motor + Snöskoter Polaris 800-04 (nu med trim 141+22hp)
HejSkulle vilja ha hjälp med bra Husaberg sidor, och trim insällningar osv.
Någon som sett en bromskurva orginal - trim?
Har en 650 SM -02 med slipon, beställt 470kolv och 400tändbox, funderar på portning och -03:ans kam.....hört att det skall bli bra...
Vill gärna att den drar lite längre i registret...tycker den är lite kort nu...mkt växlande
Någon som vet om det finns svart plast att köpa till Husaberg....samma som till KTM?
VA ÄR det ingen med fantasi och lite äventyrslyst på denna citen?
Skärpning nu....mer...trim till husa.............
