Husa 650-04 till salu

borggren

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha 450 quad-04 + Minimoto GRC-99 + Superkart med R6 motor + Snöskoter Polaris 800-04 (nu med trim 141+22hp)
Hej alla glad, måste tyvärr sälja min Husa nu då jag har nya projekt på "g" :arsele
Kolla på www.blocket.se :tuttar

Faan är det ingen som fattar vilket klipp det är om du skall rejsa.....
Svart fälgar med slicks 3,5-5,0tum med FP system körd 13tim.
Det är billigt för hojen.
Alla orginal prylar följer med fälgar (för regn däck) o org.ljuddämparen.

borggren skrev:
Faan är det ingen som fattar vilket klipp det är om du skall rejsa.....
Svart fälgar med slicks 3,5-5,0tum med FP system körd 13tim.
Det är billigt för hojen.
Alla orginal prylar följer med fälgar (för regn däck) o org.ljuddämparen.

Om du ger en rikitgt länk till hojen kanske mer blir intresserade...

Ebbe skrev:
Svårigheter att söka på motorcyklar/husaberg, å titta efter en 04'a?!?!? :va

Nä det är ju inte svårt att länka rätt heller men jag hade nog klarat av att söka på blocket, men folk är lata nu för tiden så man måste ju servera allt på ett silverfat.

-04 orna ska inte vara lika bra som -03an, så köp min istället så blir d rätt. gångtid ca 8tim, tar även inbyte så klart.

Bifogat

• Bild_633.jpg
    Bild_633.jpg
    50 KB · Visningar: 77
pittbull skrev:
-04 orna ska inte vara lika bra som -03an, så köp min istället så blir d rätt. gångtid ca 8tim, tar även inbyte så klart.

ASG!!!!!
du mannen...var har du fått dina fantasier ifrån?
bet du inte att ALLA utveckals ÄVEN husaberg!!!!!!
Du nu når jag ägt en -04 skule ag aldrig köpa en -03 om de så så sålde den för 20.000!!!!!
Fy faan vilken skillnad på hoj.......hoppas verkligen att jag får städ av de som åker -04

borggren skrev:
ASG!!!!!
Du nu når jag ägt en -04 skule ag aldrig köpa en -03 om de så så sålde den för 20.000!!!!!
Fy faan vilken skillnad på hoj.......hoppas verkligen att jag får städ av de som åker -04
Jag tyckte min -03 gick bättre än en -04 jag testade...

borggren skrev:
ASG!!!!!
Nu har jag en 450 och ingen 650,men det är då fan ingen nackdel med Kokusan ock Keihinförgasare istället för SEM och Dellortojunket. :banana

Jag har brummat påde -03or och -04or med å utan helsystem, 04a går bättre, finare gång i motorn å klipper iväg bättre. Lättstartade å inge crap-dellorto som busaberg skrev :)

Edit: Med det menar jag inte att -03e crap på någe vis, bara att JAG tycker -04 med föggen å tändningen är ett steg framåt, sedan om det är marginell skillnad är ju upp till var och en att prova :fyllisar

Last edited:
04a original jämfört med 03 original går bättre. Inte nödvändigtvis vassare men kraften kommer lixom mjukare. Skulle man köra dem mot varann skulle nog inte särskilt stor skillnad märkas tror jag. En kille i stan som just köpt en 04. Ska se om vi inte kan köra nåt improviserat dragrace.

borggren skrev:
ASG!!!!!

*asg* faan vad fint man stavar då man fått lite bärs, förstod knappt själv vad jag hade skrivit :kocko
Håller med tidigare talare om att effekten kommer mkt jämnare på -04 o de är längre i registret, mkt lättare att köra enligt mig
Men nu e den såld....snyft...separations ångest :(

borggren skrev:
*asg* faan vad fint man stavar då man fått lite bärs, förstod knappt själv vad jag hade skrivit :kocko
Håller med tidigare talare om att effekten kommer mkt jämnare på -04 o de är längre i registret, mkt lättare att köra enligt mig
Men nu e den såld....snyft...separations ångest :(

Vad är det för superviktigt projekt som fått dig att sälja husan? :va

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back