Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Att den sitter i fel läge på axeln gissar jag på.TERMINATOR skrev:2410212svår det där med ämne hehe men men
följande har hänt, brorsan köpte en husa 550 och nu idag när vi körde så märkte vi att kicken börjar inte dra runt motorn förens den är halvvägs ner.
vad beror detta på
Busaberg skrev:2410250Att den sitter i fel läge på axeln gissar jag på.
Flytta den på splinesen bara.Ta ett hack i taget och prova.TERMINATOR skrev:2410258kan man bara lossa kicken och flytta den eller måste man in i motorn och ändra??
Busaberg skrev:2410267Flytta den på splinesen bara.Ta ett hack i taget och prova.
Vet inte hur delarna sitter ihop på insidan men jag har för mig att decompgrejen började röra sig ganska direkt när vi drog i kicken.Busaberg skrev:2410250Att den sitter i fel läge på axeln gissar jag på.
Jag skulle ha börjat med att flytta kicken och kolla om det hjälpte....philsson skrev:2411622JAg skulle tagit loss och monterat tillbaks hela kickannordningen enligt manualen och provat om det hjälpte. Kan ju vara så bara att det sitter fel.
ja för det tar 2 minuterBusaberg skrev:2411745Jag skulle ha börjat med att flytta kicken och kolla om det hjälpte....
Jaha... nu är jag med. Givetvis hade man provat det först.Busaberg skrev:2411745Jag skulle ha börjat med att flytta kicken och kolla om det hjälpte....
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |