Lokidon
Ny medlem
Ibland när jag håller in elstarten, så drar den runt motorn ungefär ett halvt
varv (känns det som) och sen händer inget mer.
Om jag då släpper knappen och trycker in den igen så startar den normalt.
Det är som att den inte orkar dra runt på första försöket.
Batteriet är fräsht och fullt, så det är inte det.
Någon som varit med om samma eller har någon nån aning om vad som händer?
Har inget minne av att min -05:a gjorde samma sak.
varv (känns det som) och sen händer inget mer.
Om jag då släpper knappen och trycker in den igen så startar den normalt.
Det är som att den inte orkar dra runt på första försöket.
Batteriet är fräsht och fullt, så det är inte det.
Någon som varit med om samma eller har någon nån aning om vad som händer?
Har inget minne av att min -05:a gjorde samma sak.