Hus på franska rivieran, 4 milj EURO!!

Men vad är det här för stil, utefrysa mig :mad:

1 Mr o....the one and only
2 Mr o....the one and only
3
4
5
6
7
8 Carpe me
9

Du måste signa själv ju :kocko Desutom så tar jag 2 platser..... jag ska ha 2 brewdar själv :banana

saaatan va .. jag skulle .. i den lyan, no shit give me. vad kosta sej?
kan typ tänka mej att lägga 15 flak

Last edited:
JiMpA skrev:
Ja man lär ju vara ensam om designen iaf :hihi

http://www.bovision.se/bin/cgicache.dll?21076908,9263

tryck på "exteriör", så får ni se fler bilder

Du lär inte alls vara ensammen om designen.
Bubbelhus har byggts i USA sedan 40talet, jag har ritningar och bygganvisningar hemma på datorn från en amerikansk tidning.

Alla som har byggt ett skryter över hur suveräna dom är, ändå säljer dom kåkarna efter ett par år.

Jag säger bara försök att hitta ett kök som passar i en rund byggnad.
Eller en soffa, eller en TV, eller häng upp en tavla.....

Däremot är det väldigt energisnåla byggnader, lätta att hålla kalla på sommaren, och varma på vintern.

Huset är om möjligt än mer spacat i verkligheten. Har farit förbi det ett par gånger. Det har varit ute till försäljningen en längre tid, så passa på att lägga ett skambud! :D

Tyckte nog det första såg mysigare ut även om det andra var vida högre påkostat

Roligast lär man ju ha med alla flyttkillar och bud i alla fall:

"Ställ den i hörnet" :hihi

Hur i helvete kan man vilja ha det där huset? Det såg förjävligt ut på insidan och utsidan. Bara för att det är dyrt betyder det inte att jag vill ha det.

Edit det andra huset som klistrades in vill jag däremot ha, väldigt mycket

Andra gången på dryga året som det där huset är uppe till försäljning. Verkar lurt om ingen ens vill behålla det ett år...

Tufft dock, förutom att inredningen är bland det fulaste jag sett. Kolla golven och badrummet :zpy

Rolfs dotter skrev:
Det ser ju ut som barbapappas hus... :hihi

Jupp! Tänkte direkt på samma sak! :rofl

Mysigt! Jag skulle trivas kanon där! :)

Dessutom var det ett hus på MTV Cribs som visades. Jag minns inte vems. Men det var på Hawaii eller i västindien någonstans och helt otroligt med rum halvt utomhus och inga väggar på en del byggnader. Lite klippig miljö, poler och vattenfall... rena drömmen av skönhet och smakfullhet (för en gångs skull...) Jag satt bara och gapade! :)

Last edited:
Flamma77 skrev:
Jupp! Tänkte direkt på samma sak! :rofl

Mysigt! Jag skulle trivas kanon där! :)

Dessutom var det ett hus på MTV Cribs som visades. Jag minns inte vems. Men det var på Hawaii eller i västindien någonstans och helt otroligt med rum halvt utomhus och inga väggar på en del byggnader. Lite klippig miljö, poler och vattenfall... rena drömmen av skönhet och smakfullhet (för en gångs skull...) Jag satt bara och gapade! :)

Det var inte hans hus, utan sommarstuga typ. Richard Branson Har jag för mig att han heter, äger nåt skitföretag som kallas Virgin... Själva ön köpte han när han var 25, jag är 25, jag ligger efter tror jag. :va

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg