Hus istället för slipon

blom skrev:
men jag tycker nog att har man hus så bör man även ha slip on :fatta!

Vi får väl se :tummenupp

Sen vill jag att alla skriver upp på en lista vilka saker ni kan... mura, dra el, rensa avlopp, måla, klippa gräs, rensa rabatter o.s.v... skriv upp era telefonnummer också... :hördu :D

Last edited:
Mattias650 skrev:
Vi får väl se :tummenupp

Sen vill jag att alla skriver upp på en lista vilka saker ni kan... mura, dra el, rensa avlopp, måla, klippa gräs, rensa rabatter o.s.v... skriv upp era telefonnummer också... :hördu :D

1, Kyckling - Dricka öl, Montera Slipon.
2,
3,
4,
5,

2, blom- dricka öl, montera slipon, köra på slangen,porta toppar.
3,
4,
5,

3, Rainman - Har haft hus, kan ALLT! men är duktigast på att dricka ÖL! *skaffar hemligt nummer nu*
4,
5,

kan iofs oxå allt men tänker inte göra något mer än att köra hoj , dricka bärs och lysna på hård rock :yoparty :yoparty :yoparty

Men va fan... då har jag ju ingen nytta av er om ni bara kan dricka bärs och sen montera slipon medans ni är bakfulla... :fatta!

Ja, då får väl Åsa klippa gräset och rensa rabatterna och jag dricker öl med er! :fyllisar

Gräsklippning.....................5kr/kvm
Skotta snö.......................10kr/kvm
Dra el (nåja lite)...............100kr/tim
Rensa avlopp.............50kr/vattenlås
Städa/diska/tvätta/laga mat...mamma

schrunken skrev:
Gräsklippning.....................5kr/kvm
Skotta snö.......................10kr/kvm
Dra el (nåja lite)...............100kr/tim
Rensa avlopp.............50kr/vattenlås
Städa/diska/tvätta/laga mat...mamma

Du, jag ska komma ihåg priset på att rensa vattenlås... det är ju nåt av det äckligaste man kan tänka sig ju! :4skrika

3, Rainman - Har haft hus, kan ALLT! men är duktigast på att dricka ÖL! *skaffar hemligt nummer nu*
4, Erik - Dricka öl, montera slip-on (för det MÅSTE man ha på en hoj)

Men seriöst, allt som inte är vardagssysslor kan man ju hjälpa till med... har ju viss erfarenhet av tapetsering och en massa sånt tjafs, har ju faktiskt renoverat en del i mina dagar... fråga kyckling! jag kan tom. fixa sånt som jag pajar under renoveringens gång! :) :banana

Mattias650 skrev:
Men va fan... då har jag ju ingen nytta av er om ni bara kan dricka bärs och sen montera slipon medans ni är bakfulla... :fatta!

Ja, då får väl Åsa klippa gräset och rensa rabatterna och jag dricker öl med er! :fyllisar

Sånna va :fyllisar

rainman skrev:
...har ju faktiskt renoverat en del i mina dagar... fråga kyckling! jag kan tom. fixa sånt som jag pajar under renoveringens gång! :) :banana
Ja jösses! Den synen gömmer jag aldrig, Han ska visa oss sitt nya kök när BRAAK!!
han trampar ner sig till knät bland isolering och plattor och skit.. :rofl
Och när han väl lyckas dra upp benet och rädda sig till fastare mark, inser vi att tofflan ligger kvar under golvet :lol

Kyckling skrev:
Ja jösses! Den synen gömmer jag aldrig, Han ska visa oss sitt nya kök när BRAAK!!
han trampar ner sig till knät bland isolering och plattor och skit.. :rofl
Och när han väl lyckas dra upp benet och rädda sig till fastare mark, inser vi att tofflan ligger kvar under golvet :lol

Men det blev så fint sen så! :tummenupp

Sen var det ju en eller två öl in på kvällen åså :banana

Back