Hus i Helvete.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
På TV3..

Stackars tjej :D

Fan asså jag skulle DÖDA mina föräldrar om dem utsatte mig för nå såntdär =)

Stå o dansa loss som fan o tro man e själv så blir man filmad, sen kommer de massa knäppt folk o fan. haha..

Oh well... onödig tråd igen =)

Ja den serien är verkligen säkert helt äkta och dom är helt ovetandes om hela grejen.

Helt totalblåst :D

Lådan med sexleksaker var helt klart under bältet :tungan

Sporthojarn skrev:
2654182 Ja den serien är verkligen säkert helt äkta och dom är helt ovetandes om hela grejen.
Du menar att den lurade tjejen i huset bara spelar med!?

VARFÖR skulle hon INTE kunna bli lurad? :va

Sporthojarn skrev:
2654182 Ja den serien är verkligen säkert helt äkta och dom är helt ovetandes om hela grejen.
du är nog den tråkigaste mäniska jag någonsin har "träffat" undantaget valmers..

prulle skrev:
2654222 du är nog den tråkigaste mäniska jag någonsin har "träffat" undantaget valmers..

Gulligt.

Mark skrev:
2654197 Helt totalblåst :D

Lådan med sexleksaker var helt klart under bältet :tungan

Du menar att den lurade tjejen i huset bara spelar med!?

VARFÖR skulle hon INTE kunna bli lurad? :va

Det enda jag har sett, typ ett avsnitt, var om en tjej som fick hem "brandmän" å nån jävla spågubbe osv. Hon bytte sedan bort en hund osv och gjorde massa saker som var helt jävla osannolikt. Det är troligtvis lika äkta som att Robinsondeltagarna är helt själva på sin "öde" ö.

Funkar gör det åtminstone för folk tjänar stora pengar på skiten.

Last edited:
Sporthojarn skrev:

Hade det varit äkta hade någon förr eller senare satt sig och onnat, eller skitit med öppen dörr, för det är sånt man gör när man är ensam hemma.

Självklart är det fejk!

Kuritas skrev:
2655038 Hade det varit äkta hade någon förr eller senare satt sig och onnat, eller skitit med öppen dörr, för det är sånt man gör när man är ensam hemma.

Självklart är det fejk!

Ja har också tänkt på de, fan en annan satte sig väl o onanera sekunden man blev själv hemma när man va ung ? ..:va :D

Fast dem e rätt duktiga på att skicka dit folk hela tiden så man aldrig hinner..

O föräldrarna säger ju att de ska komma den o den personen o gö de o de, o när man e ung så bryr man sig väl för fan inte =).. ba jaja, morsan sa de skulle komma nån mupp, skiter väl i ifall han river huset... så de e nog på riktigt ändå..

HönaPower skrev:
2655234 En RIKTIG jävla SKITSERIE, är vad det är, & man måste vara RIKTIGT blåst om man går på det....

Appappapp, nu kommer dom att tycka att du är en tråkig jävel.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg