Hurrni fotonördar..

• Thread starter Thread starter Raderad medlem 26758
  • Start date Start date
Uringe crossbana som ligger längs slingerbulten brukar vara smockfullt på vintrarna. På söndag äre skrotbilsrally vid Skepptuna Motorklubbs Rallykrossbana som MCE annornar :)

Nu i dagarna måste jag försöka komma ut och fota lite natur. Är fina färger nu innan allt grönt försvinner.

Vintern? Tja, jag har varit på Arlanda vid tillfällen. Det var ganska trevligt, men kallt.

Fota crossbana fungerar ypperligt om man vill träna panorering! Välj helst en sandbana då jordbanorna damma som f*n. Arlanda är min favorit.

Bästa sättet att hålla koll på ev tävlingar är att köpa Race som blandar både bil & mc.

Kommer med all säkerhet vara på Arlanda crossbana på söndag då det ev kommer vara bra väder. Varma kläder & tätad utr så får vi se hur vintern kommer bli! Måste skaffa sådana vantar som är öppna framtill så man kan vika upp dem när man ska plåta & vika ner när man vill värma sig.

Isracing måste jag prova fota i vintern, brukar köras uppe i Östhammar samt uppåt, kanske snöskoter om man har tur här nere.

Btw man kanske skulle åka förbi skepptuna när man ändå är i närheten av Arlanda!

Last edited:
Jag kan kränga på speedway-ostar på daytonan så ska ni fan få se på åka av på bulten i mellandagarna, bara dra på sej kamickerna så kan ni stå i diket med era kameror, kan det va nått för fotovinterunderhållning? :tummenupp

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back