Hurrni fotonördar..

  • Thread starter Thread starter Raderad medlem 26758
  • Start date Start date

Raderad medlem 26758

Guest
Vad ska vi ge oss ut på för fotoäventyr nu när hojsäsongen snart är över för detta år?
 
Jag har funderat på det osså,,,vet ej om det har hjälpt. Jag vill iaf ha rörliga motiv. Längdskidåkning,slalom,hästsport,kennelklubbar. I nödfall inomhus aktiviteter typ: fotboll,innebandy,skateboard,gokart,gymnastik.
Brainstorma fram fler förslag. :)
 
Jag har funderat på det osså,,,vet ej om det har hjälpt. Jag vill iaf ha rörliga motiv. Längdskidåkning,slalom,hästsport,kennelklubbar. I nödfall inomhus aktiviteter typ: fotboll,innebandy,skateboard,gokart,gymnastik.
Brainstorma fram fler förslag. :)


Skulle va kul o se folk race på isen!
 
nu är det så att jag vet att många här inte gillar 4-hjulingar, men vet några som kommer köra större delen av året som e kvar, kanske kan va nått att fota?!?
 
Ja. Det körs ju faktisk en del motocross även på vintern osså. Fast ja tror vi har glömt en sak.....Nu på sommaren är det väldigt mysigt att stå i diket 5-6 timmar.Hur mysigt är det att göra samma sak i -5 o snö ?. 30 min kanske.
 
Ja. Det körs ju faktisk en del motocross även på vintern osså. Fast ja tror vi har glömt en sak.....Nu på sommaren är det väldigt mysigt att stå i diket 5-6 timmar.Hur mysigt är det att göra samma sak i -5 o snö ?. 30 min kanske.

du vet väl vad mamma säger?

finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! :D :tuttar
 
Det körs ju vintercuper runt fjollträsk i enduro... :) Men då är det minusgrader i gegga, än värre. :D

Kul att fota dock, speciellt efter att det körts en timme eller 2. :D

/J
 
Äh .. jag är ett stort fan av den globala uppvärmningen och ser fram mot att plåta på bulten i mellandagarna :tummenupp

Om inte annat kan jag bjuda in till fotaungarpåsnowracerdag med kaffe ;)
 
Jag håller på o preppa familjen för att ja MÅSTE fota Tuvis imorrn ,,de e ju sista ..hehe
 
Vart ligger det? och när är det? Jag vill haka! gubbe varför informerar du mig inte om saker!:va :7peta

En gokartbana innan södertälje. bmw klubben / smc anordnar åkning där.
Jaja ,jag ska bättra mig med info.
Tror det är mellan 9-13 imorrn ungefär:arsele
 
Äh .. jag är ett stort fan av den globala uppvärmningen och ser fram mot att plåta på bulten i mellandagarna :tummenupp

Om inte annat kan jag bjuda in till fotaungarpåsnowracerdag med kaffe ;)

Äre kaffe kommer jag :tummenupp

Brukar inte det vara söndagskörning i Gokarthallen med hojar
Måste kollas.
eller vet nån
 
Last edited:
Kartjäveln funka inte

Äh .. jag är ett stort fan av den globala uppvärmningen och ser fram mot att plåta på bulten i mellandagarna :tummenupp

Har hört att Tanten på B&B på bulten skulle lägga ner värmeslingor utefter hela banan,
bara för att vi skulle få köra och plåta där hela vintern,
Choklad med EXTRA mycke vispgrädde skulle vi få köpa skitbilligt också :)

Får jag låna dina plackers så kan jag tillomed äta en bulle!


Får man bara ha om man sitter i bilkö.
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top