KalleNorton
Avliden medlem
Det lyser bättre rakt fram än på många andra hojar, men den lyser som sagt bara rakt fram..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den var skitfetmyspinnen skrev:jag tycker det ser ganska vackert ut... blinkare på min hojj drar ju ner den lite.. men numera är det miniblinkers, snyggare handtagsskydd och mattsvarta sidopaneler...
http://www.t.kth.se/abetom65/retarden/retarden004.jpg
philsson skrev:Det är ganska så fet instrumentbräda på NS tyvär.. vet inte hur pass den kommer passa.
Gött med folk som vågar ge sig på fighters.. jag blir lite av en wanabe känner jagknippe skrev:Hadde en likadan som på bilden på min förra hoj, tyckte den funka bra. Håller på med en ny fighter så det blir nog en sån igen......

philsson skrev:Den var skitfetfast själv hade jag föredratt att ha lite mindre blinkers.. gärna vita fram.
Men som sagt.. den lampan passar nog inte i Diamond lyset![]()
Det skulle vara grymt surtElgasen skrev:Den passar inte, det enda du kan ha är en cykeldator. ( om det skall se vettigt ut iaf)
men som sagt varvräknaren jag skulle inte palla att vara utan den. temp mätaren kan också vara bra å ha. 
missade det. kan tänka mig det ser skitfett ut numyspinnen skrev:jao samma här.. men om du läser inlägget så ser du att det är åtgärdat.. gamal bild dock![]()
Hahaha!!!.. å det vill du jag ska lägga på en 86a?.. 125 desutom..Elgasen skrev:Det finns små smutta instrument med varvräknare m.m., men räkna med minst minst 5000kr för ett sådant.

skulle det vara en bra ide tros?.. typ göra ett nytt "skal" till den och så ha en cyckeldator som sagt .. det hade nog vart snyggt 
philsson skrev:Satt och photoshoppade lite.. Kom fram med 2 förslag på hur man skulle kunna bygga om instrumentbrädan.. frågan är om dom är tillräckligt små för att de ska bli snyggt med Diamond lycktan..
Förslag 1 funkar tyvär inte då tändningslåset är ivägen. Förslag 2 kanske är något mer värklighetstroget.
Mycket tacksam om någon vill komma med ytterligare förslag.

Man vill ju få upp lycktan lite.. "acerbis".. och då vill man ju dra in på mätarna så dom tar mindre plats.. om det inte blir för omständigt så blir det ett ombyggeAntiAntonAnt skrev:Ser bra ut!Men jag tycker botten färgen på hastighets mätarn skall bytas... Röd/Svart är lite b..
Fortsätt att lägga ut om det blir nått! *Nyfiken
![]()
Jag designade en ny variant av den som kanske är mer utrymmessnål. Den till vänster är nog mest genomförbar. Du har inga egna tipps på hur jag skulle kunna göra?.Elgasen skrev:Jag känner på mig att din mätarkonstruktion bygger för mycket framåt för att få plats bakom acerbislyse, men det är ju bara att montera lyset och se hur mycket plats du får.![]()
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |