Hura Hura huraaaaaaaaaaaaaaa

Om hojtjuvarna blir misshandlade, beväpnar dom sig. Beväpnar dom sig, blir oskyldiga skadade. Ä det så vi vill ha det?

Fast det känns som om vi pratat om det här förut... :(

R400 skrev:
Om hojtjuvarna blir misshandlade, beväpnar dom sig. Beväpnar dom sig, blir oskyldiga skadade. Ä det så vi vill ha det?

Nä självklart inte....

Men om tjuven får leta efter sina tänder runt hela sverige efter
fälkorsets fram fart, så kan ske han inser att det kanske inte
var värt det...

fast iofs, dom är nog inte så smarta att inse det.......

R400 skrev:

Fast det känns som om vi pratat om det här förut... :(

om dom kommer tillbaka med vapen,
då får man slå dom med domkraften nästa gång i stället,
sen kommer dom inte tebaka :p

Tjejen tycker att det var fint gjort av killen eftersom det var för en god sak, undrar vad hon säger när/om hon själv blir offer för hans sätt att lösa konflikter.

Last edited:
Abloy skrev:
Tjejen tycker att det var fint gjort av killen eftersom det var för en god sak, undrar vad hon säger när hon själv blir offer för hans sätt att lösa konflikter.

som om det skulle hända. han kor ju hoj :squid

Men för fan. Vem kan ärligt säga att de skulle besinna sig i en sån situation?

Gör ni likadant om ni ser någon som blir våldtagen? :mad:

Gustav1 skrev:
Men för fan. Vem kan ärligt säga att de skulle besinna sig i en sån situation?

Gör ni likadant om ni ser någon som blir våldtagen? :mad:

Tveksam paritet mellan våldtäkt och att sitta på någons mc :rolleyes:

Hahaha helt rätt!!

Skulle vart ganska glidigt att fråga va fan dom gör och när dom svarar så blir gensvaret....(hård Arnold Look)...-Talk to the hand.. :5sure

...sen :smasha med fälgkorset!!!!! :D

hmm

sämst att man kan anmäla folk för misshandel när man tänker ta nån annans mc å får vad man förtjänar, sveriges rättssytem är lite konstigt tycker jag.
hörde om en inbrottstjuv som halkade på trappen till de hus där han skulle ta sig in, han skadade sig och anmälde händelsen. hus ägaren åkte dit för att han va skyldig till att det var halt på trappan och att tjuven halkat. riktigt ruttet...

Förlåt mig herr kriminell, men vill ni ha vänligheten att stiga av min älskade MC? Vill ni kanske ha en skvätt kaffe medans vi inväntar ordningsmakten? Vi har även nybakta kanelbullar, om det faller er i smaken... :p

Mina fälgar till bilen blev stulna för ett par dagar sedan. Hade jag kommit ner i garaget mitt när tjuvarna var igång och jag hade haft ett basebollträ med mig så hade jag nog gjort något jag hade fått ångra mycket länge sen.

Bara tanken på att det vilt främmande människor håller på att peta på mina grejor bara för egen vinnings skull och för att dom inte pallar skaffa ett riktigt jobb så dom kan jobba in pengar så dom kan köpa grejor på ett lagligt sätt gör mig så förbannad.

Sen kan man ju inte riktigt jämföra våldtäkt med att sitta på någons MC.
Hade någon försökt våldta min sambo eller någon annan närstående hade jag sett till att den personen inte vandrar på denna jord mer. Och jag hade inte legat vaken om nätterna för det.

MrCrone skrev:
Tveksam paritet mellan våldtäkt och att sitta på någons mc :rolleyes:

Nja, jag jämför inte riktigt brottet, utan snarare hur Du skulle reagera om någon gör något dumt mot dig eller din egendom.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT