Hur VILL ni att er tjej/kille ska vara/se ut etc. *POLITISKT INKORREKT!*

Hightuned skrev:
Kan inte en kvinna vara en bimbo utan blont hår och stora bröst? :confused:

Jag har iaf aldrig träffat en blåst tjej som inte stämmer in på den beskrivningen (jag kanske haft tur, men iaf)

Zeb_Macahan skrev:
Kan lägga till att han inte ska ragga på sporthoj.com och köra virago... :D
Och Pillis, detta är nog inte rätt plats att ragga ändå.
//Emmi

Hmm...jag raggar inte??? :confused:

Bikerbitch skrev:
Kan du definera ordet bimbo?

En person som aldrig har behövt göra något åt sin intelligens eller personlighet då hon alltid tagit sig fram tack vare sitt utseende...?

StAnger skrev:
En person som aldrig har behövt göra något åt sin intelligens eller personlighet då hon alltid tagit sig fram tack vare sitt utseende...?

Typ BBLinda?

Dumma tjejer är väl inga bimbos. Vad ska man isåfall kalla dumma killar?

mysk skrev:
Varför finns inte fler som du...
Har jag fattat rätt att du kör ambulansen på Falkenbergs motorbana?
Hade jag vetat de i somras så skulle jag aldrig rett ut de där framhjulssläppet jag hade på motardcykeln där en gång. Fast de blir väl fler chanser till krascher så vi kan träffas under "avslappnade" förhållande :)

Stämmer, jag kör ambulansen på Falkenbergs motorbana...det blir min 4:e säsong i år! Får väl se om jag blir tvungen att plocka upp dej vid tillfälle!?

Mattias skrev:
HahahahHahhahahahHAHAhAHA! Eeehh... oj. Du är rätt ny här va?

Jag sa att JAG raggar inte...sen va andra håller på m här kan ju inte JAG svara på...............jag är här för att träffa nya trevliga människor...har träffat massor m folk via Bike.se så varför inte testa här oxå?? :va

Pillis skrev:
Jag sa att JAG raggar inte...sen va andra håller på m här kan ju inte JAG svara på...............jag är här för att träffa nya trevliga människor...har träffat massor m folk via Bike.se så varför inte testa här oxå?? :va
Hur många PM har du fått då? ;) 2000?

Pillis skrev:
Stämmer, jag kör ambulansen på Falkenbergs motorbana...det blir min 4:e säsong i år! Får väl se om jag blir tvungen att plocka upp dej vid tillfälle!?
Shit! Jag ska definitivt krascha så du får plocka upp mig (den har du väl aaaldrig hör innan :rolleyes:)

Swedie skrev:
Shit! Jag ska definitivt krascha så du får plocka upp mig (den har du väl aaaldrig hör innan :rolleyes:)

Haha...jo, den har man hört några gånger!!:) Men man behöver ju inte nödvändigtvis "träffas" i ambulansen....kan ju hälsa på varann ändå! Fast när d väl kommer till kritan så e d knappt nån som vågar sej fram å säga hej ändå!:(

Pillis skrev:
Haha...jo, den har man hört några gånger!!:) Men man behöver ju inte nödvändigtvis "träffas" i ambulansen....kan ju hälsa på varann ändå! Fast när d väl kommer till kritan så e d knappt nån som vågar sej fram å säga hej ändå!:(
Jag vågar :rolleyes:

Ähh, sluta nu hd... :7peta (schitzo-pet på sig själv)

Hmm, jag håller ju varken hus på banan eller i depån så...

äsch.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...