Hur vill du dö?

heinz_p skrev:
Ang att hoppa framför ett tåg. Tydligen har någon i södra Sverige hoppat framför Kustpilen (alla som sett ett sådant tåg vet att dom har stora gummiringar i ändarna) i hopp om att ta sitt liv.
När han hoppade ut framför tåget så studsade han tillbaka lika snabbt och landade brevid rälsen. Tydligen bildar dessa gummiringar en "luftbubbla" framför tåget.
Sanning eller myt, jag vet inte.

"Varför begå självmord när du ändå inte kan se folks reaktioner efteråt" - Magnus Uggla

Något för Mythbusters? :)

Jag vil helst bli plågad till döds,då känns det nog skönast.Tortyr är min grej.

twinner skrev:

Jaså du är sån... Vill du ha lite smisk? :whip :hihi

Nej jag är faktiskt upptagen nu :kär . Har en väldigt trevlig flickvän men du kan få några telefon nummer...

Mina sista ord skall bli: "Jag vet vem som mördade Palme..."

Det mest makabra sättet att ta livet var väl den gubbe som hade fått "dödsdomen" av läkaren och efter provsvaren åkte hem för att lägga halsen mot motorsågen. Ingen vacker syn för den stackaren som hittade honom i trädgården. :3freak

mc-olyka med OMEDELBAR död så att man knappt uppfatat att man krashat.

att bli 90 år och inte kunna göra vad man vill skulle inte ja klara. Hade allvarliga problem med att ha en krossad fotknöl och inte kunna göra något annat än att vara hemma å ha tråkigt i 10 veckor..

Coola Ola skrev:
Aldrig nånsin?

Jag vill dö innan jag blir gammal och ful. Gärna en typisk hjältedöd.

Typiskt rebellsnack. :hihi "Dö på barrikaderna" vilket snicksnack.

Själv funderar jag inte på det där helst, har nämligen en känsla av att jag blir den första i historien som inte kommer dö.

twinner skrev:
Snacka med Armin Meiwes, har du tur blir det dina egna organ till middag innan liemannen hämtar dig :tungan

H4 skrev:
Hur dör man mest smärfritt? Dricka gift?

Så pass kraftigt våld mot huvet eller kroppen att man avlider direkt - du märker inegnting, du känner ingenting och det blir bara svart.
Jag lovar dig.

När jag smällde i bilen så bara blev det svart för ögonen. Det sista jag såg var sidan på bilen och så vred jag på huvet för att inte mosa ansiktet och sen vaknade jag upp på asfalten och hörde hur blodet pumpade från pannan.
Det kändes faktiskt ingenting.
Märkte lite av när ambulanspersonalen satte på nackkragen och förde över mig på britsen, det var rätt jobbigt minns jag och tänkte att va fan sysslar de med liksom - men jag fick inte fram ett enda ord.
Kanske låg o svävade lite mellan liv&död, men det kändes aldrig nånting faktsikt.

Så ska du dö o inte vill känna av det så bara rätt in i en vägg med dig eller försök fronta X2000 :huvet

H4 skrev:
Hur dör man mest smärfritt? Dricka gift?

Täta alla dörrar med silvertejp, lägg dig i soffan och så öppnar du heliumtuben som du köpt. Det ska tydligen vara det mest smärtfria sättet att dö på. Du kvävs utan att du märker det. Du somnar bara. Dagens tips (tm)

prulle skrev:
mc-olyka med OMEDELBAR död så att man knappt uppfatat att man krashat.

att bli 90 år och inte kunna göra vad man vill skulle inte ja klara. Hade allvarliga problem med att ha en krossad fotknöl och inte kunna göra något annat än att vara hemma å ha tråkigt i 10 veckor..

EXAKT! :tummenupp Så tänker jag med! Det finns inteligent (stavning) liv på den här internet sidan med! :tungan

honkiie skrev:
Täta alla dörrar med silvertejp, lägg dig i soffan och så öppnar du heliumtuben som du köpt. Det ska tydligen vara det mest smärtfria sättet att dö på. Du kvävs utan att du märker det. Du somnar bara. Dagens tips (tm)

Starta bilen, stäng garaget så lär man dö av all kolmonoxid. Det lär väl funka lika smärtfritt skulle jag våga tro?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman