Kronen
Medlem
Tja.. hur varmt blir ett avgasssystem?. (beror givetvis på hur länge man kör men om man har kört några timmar typ hur varmt kan det då vara?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kronen skrev:2268310Tja.. hur varmt blir ett avgasssystem?. (beror givetvis på hur länge man kör men om man har kört några timmar typ hur varmt kan det då vara?

Fuzzman skrev:2268870om du mot all förmodan skulle ha i en lite trimmad 3skivig vankel hade det nog legat på någonstanns runt 1200grader när du börjar gasa..
.........Jag lider av samma problem som duSvenssson skrev:2274758Mitt blir 650 grader, om inte mer. Värmefärgen som ska tåla 650 bränns bort iaf
.........

Svenssson skrev:2274758Mitt blir 650 grader, om inte mer. Värmefärgen som ska tåla 650 bränns bort iaf
.........
Min börjar försvinna efter 5 dagars aktiv körningTrashcan skrev:2277079Men inte direkt va? Tror inte färgen håller mer än en säsong oavsett värmetålighet. Min försvinner efter några månader.![]()

jag har aldrig färgat mitt...Lundgren skrev:2277149Min börjar försvinna efter 5 dagars aktiv körning![]()

Min försvann efter ett par timmast hårt gazzandeTrashcan skrev:2277079Men inte direkt va? Tror inte färgen håller mer än en säsong oavsett värmetålighet. Min försvinner efter några månader.![]()
Luktade bränd färg som bara den 
driverinblack skrev:2280725prov och sätt ditt handen![]()

|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |