Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har hittills bara kört i skinnställ men invigde mitt sommarställ i textil idag, shit vad konstigt det var!
Stället är tajt, men det känns ändå som allt sitter löst. Och då menar jag inte bara skydden utan även mina egna armar, ben, bål... vänder jag mig om nu så bara far kroppen runt, jag är van att behöva pressa mig runt och samtidigt vrida höfterna för att kolla bakåt, den här nya rörligheten känns sjukt obehaglig!
Nu måste jag dessutom hålla mig upprätt helt självtidigare fick jag stöd av skinnstället, men nu blev jag skittrött i ryggen på motorvägen, fick lägga vänsterarmen på tanken och vila
Plus att jag halkade runt som fan, inget som helst fäste mot sadel eller tank...
Men oj vad sval jag var när jag kom fram, paniken över fastklibbat innerfoder är ett minne blott![]()
Har hittills bara kört i skinnställ men invigde mitt sommarställ i textil idag, shit vad konstigt det var!
Stället är tajt, men det känns ändå som allt sitter löst. Och då menar jag inte bara skydden utan även mina egna armar, ben, bål... vänder jag mig om nu så bara far kroppen runt, jag är van att behöva pressa mig runt och samtidigt vrida höfterna för att kolla bakåt, den här nya rörligheten känns sjukt obehaglig!
Nu måste jag dessutom hålla mig upprätt helt självtidigare fick jag stöd av skinnstället, men nu blev jag skittrött i ryggen på motorvägen, fick lägga vänsterarmen på tanken och vila
Plus att jag halkade runt som fan, inget som helst fäste mot sadel eller tank...
Men oj vad sval jag var när jag kom fram, paniken över fastklibbat innerfoder är ett minne blott![]()
:KiM> Tror jag såg dig susa förbi vid den där svängbron innan klaffbron på väg mot västra hamnen. Din CBR600FA är röd va? Klockan var runt 17:30. Jag promenera till hojen för att ta mig hem.
För att inte tala om den rätt stora skillnaden när man kommit upp i lite fart så att fartvinder håller på och rycker värre i kläderna än... hmm.. Här avslutar jag nog liknelsen..
Viktigt att stället har någon form av grepp i röven - på många textilställ är det bara Cordura runt om. Provade ett sånt textilställ och det var vansinnigt halkigt. Men med gummi/läder på röven så blir det helt ok. Fortfarande halt på tanken dock, men där har jag Tredz.
För övrigt saknar jag mitt jobbpendlande med hoj på sommaren, iaf delvis. Nu har jag för nära så det är manuell cykel som gäller.
Fick äntligen på mina stompgrips igår, förhoppningsvis underlättar det lite.
Ja det är kul att hojpendlaFast fick jag välja att ha cykelavstånd till jobbet hade jag nog valt det ändå
![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra