Hur var 2007?

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Hur kommer ni beskriva år 2007 i framtiden med en mening? Jag börjar.

Sämsta året någonsin, alla kategorier.

Ett av de bästa åren i mitt liv...

...mycket hamnade på plats, både familjemässigt och ekonomiskt. :tummenupp.

Haft ett väldigt bra år med massor av roligt. :tungan :yoparty

Skit har det varit. Eller det har kanske varit 5 höjdpunkter i år. Resten har varit skit.

Får väll hoppas på nästa år..

Hela året har varit en enda lång mardröm pga olika saker. Helt värdelöst väder på det gör det här till det absolut sämsta året i mitt liv!:mad:

Dessutom är Jag äldre nu:mad: :mad:

Shopping.

1 Kawa ZX-9R
1 Yamaha WR250F
2 kameraobjektiv
1 Trek SL1200 cykel
1 kontinentalsäng
1 Marantz hemmabioförstärkare
1 par Wharferdale högtalare
1 Samsung VP-X300L videokamera
1 Nikon SB-600 blixt

Herregud... Nu måste jag lugna mig lite.

.

jävligt nice:yoparty

och höjdpunkterna är att jag hunnit ta mitt jefla körkort, hittat min drömflicka och blivit tillsammans med henne, fått nuppa en satans massa, fått asroliga julklappar samt hittat en lägenhet till vilken jag flyttar nu runt nyår:yoparty sen har det ju självklart funnit missöden också (som exempelvis när jag fick kylarkrångel med brorsans nsr när jag befann mig ca 20 mil bort och fick ringa farsan så att han kunde komma och bärga mig... :huvet ) men allt bra som hänt väger definitivt upp det negativa:tummenupp

sluta sura nu alla tröttgökar och ladda stenhårt inför 2008 så att det kan bli bra åtminstone;)

Har haft det ganska så gött 2007. Vart lite på resande fot och nu boende i Umeå där jag träffat massa sköna människor. Jodå, mitt liv rullar på =)

jävligt nice:yoparty

och höjdpunkterna är att jag hunnit ta mitt jefla körkort, hittat min drömflicka och blivit tillsammans med henne, fått nuppa en satans massa, fått asroliga julklappar samt hittat en lägenhet till vilken jag flyttar nu runt nyår:yoparty sen har det ju självklart funnit missöden också (som exempelvis när jag fick kylarkrångel med brorsans nsr när jag befann mig ca 20 mil bort och fick ringa farsan så att han kunde komma och bärga mig... :huvet ) men allt bra som hänt väger definitivt upp det negativa:tummenupp

sluta sura nu alla tröttgökar och ladda stenhårt inför 2008 så att det kan bli bra åtminstone;)

var inte så jevvla glad! En annan sitter ensam i sin mörka kvart och skakar och det enda som händer är att tånaglarna växer med oförändrad styrka och kräm! Allt annat suger! 4+ och regn och solen har man inte sett sen... Jag när såg någen en sol sist? Finns den kvar ens? Kan detta vara Ragnarök?

Piss!

Regnigt, Varit av med körkortet, Klotat osv.

Året 2007 har nog mer än något annat enskilt år format mig som människa. Mycket skit som hänt (bl.a. min motorcykelolycka) men inget jag så här i efterhand skulle vilja vara utan.

:tummenupp

mjo fick oxå ligga som fan i början av året me fin pingla, sen blev ja dumpad o sen dess hare bara blivit några tjocka... fan va alla brudar är tjocka nuförtiden!!!

Du väljer helt enkelt fel cheyer.......:fakta

Alla former av kvalitetsbegrepp måste inte försvinna bara för att du dricker.

mjo fick oxå ligga som fan i början av året me fin pingla, sen blev ja dumpad o sen dess hare bara blivit några tjocka... fan va alla brudar är tjocka nuförtiden!!!

Ja! vasskadevabraför!:mad: Ge faen i kladdkakan! :fiveacrosstheeyes

Jävligt händelselöst. Liksom de senaste typ tre åren.

Jag har åkt longboard hela sommaren.
Ensam.
Polarna får gissningsvis diarré av att spendera mer än 150 kr i stöten.
Det verkar i alla fall som det.

Jävligt händelselöst. Liksom de senaste typ tre åren.

Jag har åkt longboard hela sommaren.
Ensam.
Polarna får gissningsvis diarré av att spendera mer än 150 kr i stöten.
Det verkar i alla fall som det.

Jag tjöper långbård så kan vi vingla ihop nästa sommar.

Nyheter
Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

Back