Hur Vad Andvänder Du Sporthojs Forumet Till?

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
V-Rod
Hur Vad Använder Du Sporthojs Forumet Till?

Hej på er allihopa jaa! precis så som frågan lyder
Vad gör du när loggat in på detta forum.
Själv så läser jag mest intressanta och praktiska saker som jag har andvändning för.
Den sociala biten hanterar jag på andra sätt men det är ju jag det!
Anledningen till denna tråd är att ibland när man läser någon matnyttig tråd
Så undrar man hur folk verkligen har det där hemma och vad är syftet med att överhuvudtaget bemöda sig att logga in men men puss på er alla och
GOD JUL! :tomten :tomten

Last edited:
Jag läser oftast OT-delen. Ganska många roliga/intressanta diskussioner här faktiskt. Sen är det väldigt många roliga filmklipp osv som jag hittar här ganska tidigt.

När chefen skickar något kul mail så har jag oftast sett samma sak på SH ett halvår till ett år tidigare :hihi

Behöver man hjälp att få svar på någon obsykr fråga är SH helt underbart. Massvis med skiftande kompetenser och folk som bemödar sig att svara och vill hjälpa till av ingen annan anledning än att dom vill hjälpa till.

Visst får man kanske något supersnabbt svar av någon som vaknat på felsida sängen som lyder "Använt sök för fan eller ring kundtjänst eller köp Nationalencyklopedien som alla andra :4skrika ". Men strax därefter får man ett vettigt svar allt som oftast.

Och visst finns det en social aspekt...ett gäng av oss har ju spelat CS tillsammans, suttit och kört lite nätpoker vid något tillfälle osv. Så jag skulle väl påstå att man kan göra lite vad man vill, men ovanstående är de användingsområden jag har hittat.

Vi har ju sett också att många använder SH som en slags "Hej Bullen"-kanal, där de hyffsat anonymt kan ge uttryck för saker som ligger och gnager, eller om de vill ropa ut en glad nyhet.

/SSB

Vi har ju sett också att många använder SH som en slags "Hej Bullen"-kanal, där de hyffsat anonymt kan ge uttryck för saker som ligger och gnager, eller om de vill ropa ut en glad nyhet.

/SSB[/QUOTE]

Ha Ha klockrent :D

Jag använder det för att komma bort från kärringen ett bra tag :rofl :rofl

de första jag gör e å klicka mig in i OT delen (har ju tillomed memorerat adressen :D)
sen om de finns tid över så besöker jag samåkningsdelen :)

mer finns de fan inte tid med :3freak

Har inte haft min hoj så länge och har haft full rulle sedan jag köpte den. Så jag har inte haft tid att mecka eller lära mig allt om den (tyvärr) så jag har bara vågat fråga nåra små frågor (oftast i helt fel forum :hihi ). Därför har hittills blivit mycket OT forum. Men det skall ändras...mer fritid nu för hojen..jippiii :yoparty

Nursey skrev:
Har inte haft min hoj så länge och har haft full rulle sedan jag köpte den. Så jag har inte haft tid att mecka eller lära mig allt om den (tyvärr) så jag har bara vågat fråga nåra små frågor (oftast i helt fel forum :hihi ). Därför har hittills blivit mycket OT forum. Men det skall ändras...mer fritid nu för hojen..jippiii :yoparty

Erkänn nu Nursey...det är för matrecepten... ;)

Jag försöker mest göra mig rolig på andras bekostnad, makes me feel like a big man

honkiie skrev:
Jag försöker mest göra mig rolig på andras bekostnad, makes me feel like a big man

Förstår det. Där du bor finns det väll ingen annan att göra sig rolig på? Internet Norrlands räddning. :)

Använder SH till MC relaterade saker, åkning, mekning sen kommer självklart spam djävulen i mej fram ibland. :cdevil

Använder det till att trycka ner på folk, samt att jag inte har något socialt liv utanför internet, om jag dessvärre inte skulle sitta vid datorn så är jag på jobbet eller så är jag full.

Jag är en forumist som gillar att tjafsa med Mackan (fy fan™) i OT-delen, läsa intressanta olje-trådar ( :Bugar ), pinga Halmstad-borna och lära mig mer om spååthojar under MC-relaterat.

Ibland postar man paw riikteight, ibland otroligt oseriöst (i OT).

Överlag gillar jag den (o)trevliga stämningen här på forumet. :nicka

Håller mig mest till mc relaterat och OT gillar att läsa och skriva skitsnack :banana

honkiie skrev:

:D Det är du ju jättebra på! :tummenupp
Men du är ju knappast ensam här på forumet med det behovet...
:pannkyss

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...