Hur uppvaktar ni?

Långa farbron skrev:
2083636 Tack för det herr blåskägg, it takes one to know one.

Är redan infångad/paxad av en förtjusande liten fröken och har inga som helst planer på att ändra på det.

Tack för det syrran.
Nu kom det ett till engelskt uttryck som jag inte fattar:

"It takes one to know one" :va

General E skrev:
2083703 Tack för det syrran.
Nu kom det ett till engelskt uttryck som jag inte fattar:

"It takes one to know one" :va

"Säg mig vem du umgås med så skall jag säga vem du är"...tror jag är det närmsta man kommer på svenska..dvs man känner igen vad man själv är..capishe? (stavning??) :va

Ädit..thermals var bättre..Respect :tummenupp

Nursey skrev:
2083657 Bunnyboiler är ett galet/psykotiskt fruntimmer så som Glenn Close i Fatal Attraction :mattias

As for the other thing...Killar som brinner för vad de tycker om är attraktivt OBS!! MIN åsikt..viktigt tillägg här på SH! :brinnerup )

Brist på pengar ÄR jobbigt (om det är ett pengakrävande intresse)..men inget som stör själva "attraktionsfaktorn"...

"Stämning" :brynad har INGET med pengar att göra!

Haha, här är ju kvinnan som lärde mig uttrycket Bunnyboiler :pannkyss

Tror fan det, sex är ju gratis......för de flesta :hihi

Är vi överens om att detta är kvällens spammartråd :va
Sitter i stugan med ångdrivet modem så jag kan bara hänga med i en tråd i taget, man vill ju inte missa nåt :hihi

Kapten Blåskägg skrev:
2083913 Ja vad fan :huvet
Men jag har lagt in nytt kol i modemet så än blir ni inte av med mig :gnissla
Är det aktivt kol eller vanligt hederligt träkol du kör med?

Själv så är jag fortfarande ensam och bitter. :mad:

Esquire skrev:
2084195 Är det aktivt kol eller vanligt hederligt träkol du kör med?

Själv så är jag fortfarande ensam och bitter. :mad:

Träkol is the shit :tummenupp

Bitter kan man inte vara när man kört 10 mil på vridmomentskungen idag :hihi

Kapten Blåskägg skrev:
2084218Bitter kan man inte vara när man kört 10 mil på vridmomentskungen idag :hihi
Men jag har inte fått bort all is från garageuppfarten förrens idag. Och det är fortfarande en massa grus på gatorna. Jag har en helt flång ny vridmomentskung som jag inte har kört en meter än. Då känner man sig en aning bitter på det mesta. :mad:

Kia skrev:
2083459 Jooo men nu va de ju inte :tuttar jag ville ragga.... :D
Försöker du sno min tråd va? :7peta
Är du i halmstad nån gång så ska jag ordna fram en kille som är gentleman, och nej det är inte Per Gessle. :hihi

flugan skrev:
2083580 Du vet hur det blir efter ett par månader ändå, lagom trist, inget sex, konflikter, oönskade graviditeter, din båge kan du kyssa baij baij etc. Så ta dig nu en riktig funderare, är det värt allt det där?
Japp, det är det. Hon vill själv ta kort för båge. Sexstadiet känner jag än så länge till men vet om att hon sover naken. :tuttar Konflikter får man stå ut med. Med andra ord en tjej jag lätt kan tänka mig vakna upp bredvid.

General E skrev:
2083736 Ja! Mina kunskaper är nu utökade. :)
Är dom inte det efter varje gång man varit inne på SH? Här får man lära sig allt, både nyttiga o onyttiga saker. :hihi :Bugar

Kapten Blåskägg skrev:
2083774 Är vi överens om att detta är kvällens spammartråd :va
Sitter i stugan med ångdrivet modem så jag kan bara hänga med i en tråd i taget, man vill ju inte missa nåt :hihi
Ja, det verkar så. Alltid kul att starta en tråd som många vill vara med o förgylla.

Så nu är första riktiga dejten avklarad. Blev mycket lyckad. Jag tog med henne till ett friluftsområde vid en sjö och gick o knallade där o bara njöt av att vara med varandra. Satt länge o kollade på solnedgången i bakgrunden o med sjön närmast. Satt väldigt tätt ihopslingrade och det är verkligen mysigt o kramas med den här tjejen.
Kvällen fortsatte med att vi åkte o hyrde en film och bestämde oss för att beställa hem lite kina mat, dock så blev det ändrade planer då vi var mer intresserade av varandra än att kolla på film o käka. :pannkyss
Kvällen avslutades med att vi somnade tätt ihopslingrade efter att ha gosat hela kvällen o halva natten.
Tack för alla tips och vem vet kanske nån annan som får nytta av några av tipsen.
Vad skulle man göra utan Sporthoj? :Bugar

sportarn skrev:
2092469 Så nu är första riktiga dejten avklarad. Blev mycket lyckad. Jag tog med henne till ett friluftsområde vid en sjö och gick o knallade där o bara njöt av att vara med varandra. Satt länge o kollade på solnedgången i bakgrunden o med sjön närmast. Satt väldigt tätt ihopslingrade och det är verkligen mysigt o kramas med den här tjejen.
Kvällen fortsatte med att vi åkte o hyrde en film och bestämde oss för att beställa hem lite kina mat, dock så blev det ändrade planer då vi var mer intresserade av varandra än att kolla på film o käka. :pannkyss
Kvällen avslutades med att vi somnade tätt ihopslingrade efter att ha gosat hela kvällen o halva natten.
Tack för alla tips och vem vet kanske nån annan som får nytta av några av tipsen.

Nu blir man ju rörd till maximum fan (Ronny & Ragge).
Låter ju helt kanonunderbart, håll i henne :tummenupp

Man blir absolut inte lite avundsjuk eller så. Nejdå :gnissla

sportarn skrev:

Vad glad jag är för din skull :) sitter och ler framför datorn som ett riktigt fån :wiggle
Mer sånt !!

Jonathan skrev:
2092499 Nu blir man ju rörd till maximum fan (Ronny & Ragge).
Låter ju helt kanonunderbart, håll i henne :tummenupp

Man blir absolut inte lite avundsjuk eller så. Nejdå :gnissla
Det känns helt underbart oxå. Henne kommer jag hålla väldigt hårt i. Lovar att det kommer ordna sig för dig oxå. Brudarna blir så glada o mysiga när solen tittar fram. :tuttar

Nursey skrev:
2092533 Vad glad jag är för din skull :) sitter och ler framför datorn som ett riktigt fån :wiggle
Mer sånt !!
Tack, det värmer att höra. Tycker oxå det är skitkul när man hör hur mysigt folk har det.
Jag ska dock tillägga att jag ej har haft sex med tjejen än då det kändes mer viktigt att kramas än att stoppa in den. Sen att man va sugen är ju en annan femma men men jag höll mig i skinnet hela natten.

sportarn skrev:
Tack, det värmer att höra. Tycker oxå det är skitkul när man hör hur mysigt folk har det.
Jag ska dock tillägga att jag ej har haft sex med tjejen än då det kändes mer viktigt att kramas än att stoppa in den. Sen att man va sugen är ju en annan femma men men jag höll mig i skinnet hela natten.

Det låter bra..blir bara knepigt om man gör det för fort :( Man har ju sällan mycket att förlora på att ta det lugnt..det gäller bara att komma ihåg det :va . Kroppen kan vara nog så övertygande om att man döööööör annars :hihi

sportarn skrev:

Jo klart det ordnar sig. Förr eller senare :)
Se till att hålla styr på trumpeten nu :mattias

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!