Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
abethebabe skrev:kanske därför du bara glider, jaja glider å glider omkring på en er 6:a![]()
abethebabe skrev:behöver man skenförsäkra en er 6:aden skulle väl min fyraåriga dotter kunna stå på uatan att den skulle kosta skjortan
![]()
tobbeviking skrev:Högtryck går utmärkt att använda utan att skada vare sig lack, kedja eller lager.
Det handlar om HUR man använder den.
//Tobbe
doobidoo skrev:4. Använd ett äkta, fint sämskskinn och torka av de matta delarna, även de glansiga om man har bråttom, annars låter man det självtorka i solskenet.
Varför ifrågasätta mig...Gustav1 skrev:Finns det någon fördel med att inte "skinna" de blanka delarna?
I alla fall ett ärligt svar i den här tråden...Ludde-man skrev:Tvätta hojen![]()
GixxerTina skrev:Ps1 .Det kanske kommer mer om ni orkar lyssna på mitt babbel. Långa tvättversionen. Vill någon veta???? Ds.
Haha.. låter bra men jag skulle aldrig våga låta=Drex= skrev:Mingör det medans jag
![]()
foobar skrev:Jag använder alltid bensin för det tar bort fett mycket bättre.
För tjär-fläckar och annat skit som inte går bort så lätt tar jag rikligt med bromsvätska på en tygtrasa och gnuggar runt i ca. 5 min. Sedan är det bara att tvätta rent med schampo.
Det går även bra att hälla bromsvätskan i en sprayflaska och sedan spraya hela hojen.![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |