GSXR1100R skrev:Sex är bästa träningen, ett pass varje morgon & kväll gör dig snabb och uthållig.
Är det därför du fortfarande är osnabb??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Sex är bästa träningen, ett pass varje morgon & kväll gör dig snabb och uthållig.

Fast man får inte vara kräsen, då blir man utan, säger Cat.GSXR1100R skrev:Sex är bästa träningen, ett pass varje morgon & kväll gör dig snabb och uthållig.
Ja så är det, Cat är inte kräsen och jag får träna ERF varje morgon & kväll...valmers skrev:Fast man får inte vara kräsen, då blir man utan, säger Cat.
Ähh..gå lägg er! Jag är kräsen, jag kör bara med proffs....GSXR1100R skrev:Ja så är det, Cat är inte kräsen och jag får träna ERF varje morgon & kväll...

Lycka till på Jurassic Park, det är alltid nått gammalt dinosaurie-ben du hittar...daaaaarlingvalmers skrev:Fast man får inte vara kräsen, då blir man utan, säger Cat.
Cat skrev:Jag är kräsen, jag kör bara med proffs....Så därför går mitt nuvarande tidsfördriv phetbort
Stackars Micke 
Ja man får väl r***a istället då...Zmurfen skrev:Stackars Micke
![]()
Nää nu jädrar.....GSXR1100R skrev:Ja man får väl r***a istället då...
Gokartbanan passar motarden bättre, oftast blir det billigare och mer bankörning om man får hålla till på en gokartbana. (kostar ca 500kr/säsong för oss här, per bana, beat that med en sporthoj.) Självklart ska dom inte vara på samma ställen. Men allt du gör på en gokartbana kan du göra på en RR-bana. I princip. Dessutom kan du dra ut i en grusgrop å markera ut en bana å träna, gratis. (tycker du inte det är vesäntligt? Vänta tills du får släpp med en RR-hoj på asfalt då - samma princip, mindre skador.)ceasar skrev:På gokartbana är ju motarden mycket bättre, där hör ju sporthojen inte hemma. Sandstream ville ha tips om RR-körning, alltså på större banor.
Titta på de duktiga åkarna i sverige nuförtiden, man sitter långt bak. Ja, det är en annan sittställning, men jag skulle fortfarande inte säga att körningen skiljer sig omfattande från RR.ceasar skrev:Den största skillnaden är ju sittställningen, vilket gör att kurvtekniken blir annorlunda. Kroppspositionen är ju väldigt viktig i all mc-sport och det skiljer ju som sagt mycket mellan motard och R-hoj.
Jag gick från slö motard till ännu slöare motard å har utvecklats sjuukt mycket fortare än om jag stannat på den slöa motarden. Jag tippar att 95% av alla ban-nybörjare på 1000cc inte vågar slå på gasen innan de rätat upp hojjen.ceasar skrev:Sen att sandstream redan har en gixxer 1000 borde ju göra att han inte behöver en slö motard att "träna upp sig med".
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |