Hur ta ut frustration utan orsaka skador?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Just nu förstår jag fotbollshulliganer, är så frustrerad av att inte komma frammåt på nån punkt i livet (kalla det vardag om du vill de är ändå synonymt med tristess) att jag bara vill att nån ska ge mig en anledning att försöka banka skiten ur dem, skulle inte ens bry mig om hur mycket stryck jag skulle få..

Inte direkt hälsosamt att gå runt så, gör ju inte direkt att saker fytter smidigare heller..

Tidigare har jag alltid löst det med ett ordentligt adrenalinkick men har ingen möjlighet till det..

Nej jag vet inte va den här tråden ska leda till..
 
Last edited:

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Hofors
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Sex kanske hjälper? :näsblod

Börja träna boxning/kampsport möjligen?
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Åk till gymmet eller hugg ved
En av anledningarna till frustrationen är att ryggen är paj, en annan är att jag är osannolikt fattig och kommer förbli så..

Sex kanske hjälper? :näsblod

Börja träna boxning/kampsport möjligen?

Nästa anledning till frustrationen, ryggen är för kass för båda sakerna.. :brinnerup
 
Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Dags att dra på sig en brun morgonrock och bli munk då? :tomten
Det ända karaktärsdrag jag är stolt över är att jag är jävligt envis så att ge upp känns inte rätt :hihi (Även om tanken på en till låsning i ryggen när man ligger på hållet gör det ganska lockande.. :tungan)

Datorspel känns inte smart, kämpar redan för att inte falla för impulsen att slå laptopen allt va jag kan i glasbordet och se vad som går sönder först...
 

liggan

Ny medlem
Gick med
15 May 2009
Ort
skövde
Hoj
yamaha tzr 125*2 honda cbr 600f ,suzuki gs75x,yamaha rd125
sätt dig på hålken o dra en rejäler skitning :D
 

Gorgamel

Medlem
Gick med
3 Nov 2006
Ort
Piteå
Hoj
ZF6N
Har du tillgång till ett garage, så brukar det alltid fungera att gå ut å drämma hammaren i arbetsbänken eller något liknande. Alternativt såga en planka i småbitar.

Tillsammans med att skrika högt å spela aggresiv musik på hög volym, gör det underverk.
 
Last edited:

freddetheman

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Huddinge
Hoj
KTM 660
Börja spela trummor. Funkar klockrent att gå och spela lite när man är frustrerad. Man ska helst spela till en "arg" låt också.
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Gör något aktivt. Vad som helst. Endera sätt dig och skriv det perfekta CV:t, sök info om något, läs in dig på något, gå igenom förrådet och släng upp prylar på blocket. Vad som helst bara du helhjärtat ägnar dig åt det!
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Gör något aktivt. Vad som helst. Endera sätt dig och skriv det perfekta CV:t, sök info om något, läs in dig på något, gå igenom förrådet och släng upp prylar på blocket. Vad som helst bara du helhjärtat ägnar dig åt det!
Problemet hitills har varigt att allt konstruktivt jag försökt har jag tappat tålamodet på ganska omgående och ansträngt mig för att inte slå sönder det :näsblod

Fan hittar inte mina hörluar så kan inte ens spela våldsammusik (spelar jag på stereon kmmer grannen DiRcKt och det lär inte sluta bra..)
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Du skulle ju kunna bli en vigilante, en nattens hämnare. När mörkret faller sitter du där uppe bland hustaken och vakar över den sovande staden. All frustration som du bygger upp under dagen tar du ut på buset på natten. Älskad av medborgarna och fruktad av banditerna.
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Köp en billig gammal begagnad skitdator för en spottstyver, sen kör du den här:
[YOUTUBE-ID]y5orss3fAEU[/YOUTUBE-ID]

Det finns inget så aggressionstömmande som att gå loss på elektronik.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Du kan få en boxningssäck av mig som du kan gå loss på, det funkar trots dålig rygg.
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top