Hur ta sig upp för en hal garagenedfart ?

Skotta först, sen brassa järnet med gasolbrännaren... :)

När ska du iväg i morgon då? Kan komma och hjälpa dig knuffa om det inte är allt för tidigt.

Skotta först, sen brassa järnet med gasolbrännaren... :)

När ska du iväg i morgon då? Kan komma och hjälpa dig knuffa om det inte är allt för tidigt.

Men gud så rart, du kan få köra den dit den ska också ;) Nej men jag tror jag fixar det ändå, har en kompis som ska med så vi får fixa det.
Tack för erbjudande :krama

Det går inte, det är ju en garageNEDfart, hade det varit en garageUPPfart hade man kanske kunnat angripa problemet med en hink spisaska/sand

Det går inte, det är ju en garageNEDfart, hade det varit en garageUPPfart hade man kanske kunnat angripa problemet med en hink spisaska/sand

haha där kom den, satt och tänkte på det när jag startade tråden, men då garaget ligger under marknivå så bestämde jag mig att jag skulle upp för en garagenedfart :)

Ska dom kasta snöbollar på Palestinierna?

Det ryktas om att hamas bygger upp ett dugligt luftvärn så din fråg är berättigad.
Jag kan erinra mig om minst två fall av spräckta ögonbryn till följd av snöbollar, farliga grejjer det där.

Meka ner hojen i lådor. Salta nedfarten. Bär upp lådorna (här är det bra att du saltade så du inte ramlar och pajar nån låda eller så). Säg till din kompis att snabbt som helvete skruva ihop hojen medans du går in och kollar på WT OS och äter Estrella.

Finns ju givetvis enklare metoder men det är passé i ett sånt här läge.

Uhm, hur kort och mellanhög bil ska man inte ha för att ta sig in där? :gnissla
Ett tag var det populärt med garage i källaren.
Brant uppfart med betongbeläggning i nittio grader från porten.
En kompis hade en sådan bostad.
Och en BMW 2002a.
På vintern ställde han bilen med fronten utåt.
Svullos patenterade "get away fast teknik", breställ genom nittiograderskurvan, sedan var det bara att hålla stumt och byta växel när ventilerna släppte.
Hastighetsmätaren tangerade 200 km/h när backen var avklarad.

Grensla hojen, sätt fast elvinsch i något som står fast, kanske en bil el motsv. Sen är det bara att åka med upp. Några sandkorn gör att inte hojen glider sidled.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman