Hur ta bort felaktig adress i IE?

• Thread starter Thread starter SSB
  • Start date Start date

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Ok,

Funktionen "komplettera automatiskt" är suverän. Jag skriver www.aft och den fyller på till www.aftonbladet.es

MEN, när jag råkar skriva www.aftnbladet.se så sparas det också, så nästa gång jag skriver www.aft så kompletterar den med fel adress.

Hur gör jag för att deleta den här felaktiga adressen så den inte kommer upp i adressfältet i IE längre? Samma sak gäller för övrigt om jag skrivit fel mailadress i Outlook.

Någon som vet hur man gör?

/SSB

SSB skrev:
2211936 Ok,

Funktionen "komplettera automatiskt" är suverän. Jag skriver www.aft och den fyller på till www.aftonbladet.es

MEN, när jag råkar skriva www.aftnbladet.se så sparas det också, så nästa gång jag skriver www.aft så kompletterar den med fel adress.

Hur gör jag för att deleta den här felaktiga adressen så den inte kommer upp i adressfältet i IE längre? Samma sak gäller för övrigt om jag skrivit fel mailadress i Outlook.

/SSB
Ett alternativ är ju att gå in på Tools/Internet options/Content/AutoComplete/Clear forms.
Men då får du börja om från början så att säga :-)

//\//\

SSB skrev:
2211936 Ok,

/SSB
erkänn, du ska ta bort free6 eller snyggast :tungan

www.tv./

där har du den skyldiga adressen :hihi

skriver www.tv och så vips skall jag få fram www.tv.nu Men så gick det lite fort en dag och nu måste jag skriva de sista irriterande ".n" för att det skall fungera! :4skrika

/SSB

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...