Hur tänkte han nu egentligen?

©2010 About.com, a part of The New York Times Company.

New York Times är väl rätt seriösa annars... ;)

När jag var in på sidan så var det första jag såg en annons med en halvnaken tjej på högra sidan, känns ju lagom seriöst :näsblod
Och ingen sida med sådan reklam (nu är det en x-rayannons för mobiler) som jag ser nu känns speciellt seriös, nu är det nån iq-annons eller dylikt också.
Men NYT kanske har gått ner sig, jag brukar dock läsa tidningen på deras hemsida så ofta jag hinner och har inte upplevt dem som oseriösa för övrigt.

Jag tror att jag hade hjulat upp lastaren med hjälp av skopan.
I värsta fall hämtar man grävmaskin och kätting.

När jag var in på sidan så var det första jag såg en annons med en halvnaken tjej på högra sidan, känns ju lagom seriöst :näsblod
Och ingen sida med sådan reklam (nu är det en x-rayannons för mobiler) som jag ser nu känns speciellt seriös, nu är det nån iq-annons eller dylikt också.
Men NYT kanske har gått ner sig, jag brukar dock läsa tidningen på deras hemsida så ofta jag hinner och har inte upplevt dem som oseriösa för övrigt.
Haha, du är medveten om att vissa annonsföretag sparar tracking cookies på din dator och serverar dig reklam efter dina surfvanor?
Och nä, jag fick inte halvnaken tjej i min reklam...

Aha, där ser man. Dock så var jag inte så dum som Thygod och klickade på bilderna då hela sidan lyste virus. Men å andra sidan har jag inget antivirus-program så man kan ju fråga sig vem som är dum :näsblod

:skrattaåt

kanske dags att köra en resning av kakorna inann frugan kommer på dig... :hihi Och kanske nåt antivirusliknande?

Haha, du är medveten om att vissa annonsföretag sparar tracking cookies på din dator och serverar dig reklam efter dina surfvanor?

Precis min tanke när jag läste ovanstående... :hihi

Jag fick en 82årig transvestit med en klädgalge i röven.

Okay... Vi vet att du är lite "speciell" Skrotnisse men WTF :skrämd

:hihi

Japp, japp och japp!

/ Jens

Tackar... då får nog siterna som about.com länkar till bannas...
Så får vi se om nån skriker... :hihi

Last edited:

Det lustiga är att det är tjejens webläsare jag sitter här och läser på nu, konstigt va :D När jag surfar så är det "private" som gäller och inga cookies sparas. Man har ju varit med ett tag om man säger så...

:skrattaåt

kanske dags att köra en resning av kakorna inann frugan kommer på dig... :hihi Och kanske nåt antivirusliknande?

Se ovanstående :7peta antivirus är för töntar, typ såna som tar med sig paraply när det regnar. Jag torkar håret när jag kommer in istället *omformatering när det behövs * :D

Last edited:
Provade sidan igen för att se om ni driver med mig.
Ny bild i annonsen:
image003nuz.jpg

Får ni upp samma?

Du har fel. Vägar som är godkända av Vägverket gäller som vanliga vägar. Du kan ju inte basera dina hittepåkunskaper på hur gamla plogbilar nånn du känner använder. :mattias

/ Jens

Möchligt, men det känns väldigt konstigt att flera av varandra oberoende företag har en gammbil till isplogningen.

Edit: Verkar tillhöra "Lokala trafikföreskrifter". Verkar som att kommunen bestämmer reglerna.

Last edited:
Man kan ju tänka sig att han som hänger i taket sakta sakta har överfört kroppsvikten från att hålla i sig med armarna tills han slutligen försiktigt har kunnat släppa taget helt och hänga fritt....

Är man elak om man önskar honom en plötslig nysattack?

Med tanke på fläkten i bakgrunden så tror jag han planerat göra ganska många sådana där push ups.

Jag är lite nyfiken på scenariot när han tillverkade den där nöthållaren för jag har svårt att tro att den finns att tjöpa.

Hur han med ett litet leende på läpparna drog rubanken över träklossarna, slipade lite försiktigt med ett fint sandpapper. Betsade han sedan, eller oljade han in den varsamt ?

Det är lite som man funderar när fritzl började snickra på sin källare, hur länge hade han funderat ? Själv har jag ganska mycket funderingar och planeringar innan jag drar igång ett projekt.

Tjejerna har ju sina silikonbröst o läppförstoringar, killar förlänger sitt organ. Har alltid undrat hur det sker rent praktiskt, men nu fick jag svaret. :näsblod

Är det där en tasmansk pungdjävul eller bara en vanlig tysk?

Henrik

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...