Hur tänkte du när du valde ditt nick?

• Thread starter Thread starter Fist Woman
  • Start date Start date
Det är en lång historia. Men för att göra den kort tog jag mitt förnamn och satte en etta efter.

Åååå, jag älskar att höra dig berätta den långa versionen. Du vet, den som börjar där när du var ett litet frö i din pappas pung och så vidare.

Ja .. det var ju rätt lätt, det var en kompis som döpte mig till det och på den vägen är det. Jag är ju ingen racerförare men det händer att man har bråttom ändå.. :)

MR Weeler har inget att göra med wheelande utan det beror på den personlighetsförändring närstående anser att jag utför när jag sitter bakom ratten eller styret, ja ni vet Hyde & ..

Last edited:
Har blått blod :fakta

Ja, åsså hojen då liksom...

Härskarinnans morbror som e 08 verkar tro att det springer isbjörnar o grejer här. Kallade även mig för Ismannen, därav nicket

Heter Drysén i efternamn och alla kallar mig det :yoparty nästan alla i all fall.. Annars så finns det 2 alternativ till, Jackie och Cookie. Fast Drysén blev det för att det är det jag heter överallt.

Har kallats för lill swedda eftersom storebror var Swedda, men eftersom jag reggade mig före storebror stal jag Swedda.

Dock får jag skäll för detta minst 1gång i veckan.

Gabor

...mitt mellan namn . Enkelt att komma ihåg på gamla dar :D

Eftersom jag har ett dåligt förnamn som alltför många jämngamla heter har jag aldrig kallats för det. Har oftast kallats för Salle istället. Köpte en FireStorm och lekte lite med den loggan, Salle var upptaget då det också verkar vanligt, så det blev FireSalle istället. Kanske väl nördigt nu men hur lång tid ska man tänka till innan man reggar sig?

Last edited:
Har verkligen Dr Bike doktorerat?

Heter BorisJr Bo Risberg?

Hur tänkte jag kanske någon undrar?
Själv så är jag ju tjej och tja...så mycket mer finns väl inte att säga om det.

Nej jag heter Borsxxx i efternamn och mitt namn började med BorsxxxJR då även min fader hängde på forumet ett tag men efter besök av en del misshagliga element i garaget fick det bytas till lite mer anonyma BorisJR

Jag bor på en tvärgata till Friggagatan som ju alltid varit känd som "bikestreet" eftersom de klassiska mc-butikerna låg här förr i tiden. Numera finns bara HD kvar, samt nån mc-verkstad plus Axess mc-tillbehör men jag tyckte att namnet var lite häftigt.

Det är en lång historia. Men för att göra den kort tog jag mitt förnamn och satte en etta efter.

Hur fan gick det till? Din profil säger att du är flicka med förnamn Gustav???

Själv hette jag R1bjorn förrut - Jobbigt när jag bytte hoj så det blev RR för att jag älskar roadracing både på tv & for real!:tummenupp

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back