Hur tänker reklammakare?

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Det snackas alltid om att tack vare Internet skall annonserna vara skräddarsydda för målgruppen som förväntas besöka sidan.
Just nu visas reklam för patienter som är i riskzon för KOL från AstraZeneca som kränger KOL läkemedel.

KOL drabbar till 95% rökare och då vanligen efter 60 års ålder. Hur kan SH medlemmar vara en lämplig målgrupp för detta? Eller kränger man annonser till alla som är dumma nog att betala?
 
KentW är 63 år. Finns kanske även många passiva SH-läsare som är äldre...

Rökningen kortar ju livet sägs det. Jag är 35 nu men hade kanske bara varit 32 om jag rökt? Hindsight is always 20-20....
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top