Hur tänker ni börja säsongen 2013?

Enkelt, alla säsonger har börjat med hojmässan!

Med att klicka hem nytt kåpglas och sadel på ebay. Sen får körningen komma vid 10-12 plusgrader :)

Började min idag genom att ställa i ordning RC8:an så att bränslemappen stämde med nya avgassystemet. Bara ut och köra när det är barmark nu. :)

Började med att dunka på motarduploadfromtaptalk1357071041716.jpgfälgarna på Husan sen vart det ut och slanga lite plus en fin krasch!

På nya sulor och så snart vägarna är hyfsat frostfria härikring.

Ska till Brno i början av april . Sen blir det bandagar och tävlingar med Big Buddha racing. För att få upp racing tempo ska jag ner till malmö inomhus bana och köra race mini moto .

Lyxar till det med en hämta/lämna-service på hojen, då MC-varuhuset i Stockholm bjussar på det under januari/februari. Fy fan vad lat jag är.

Väntar på att regnet ska sluta,så man kan ta en första tur i år med sukan :tummenupp

Ta kortet i vår så jag får börja köra utan skylt och barnvakt...

Barmark uppe hos er innebär väl någon gång i juni:hihi

Började min idag genom att ställa i ordning RC8:an så att bränslemappen stämde med nya avgassystemet. Bara ut och köra när det är barmark nu. :)

Deltar i kosläppet till Rosenhill när det står +10 på snabbsilvret

Väntar på att det ska bli isar som det går att åka på sen blir det Cartagena i mars med Greven, sen rullar det på...

Va ute på nyårsdagen och körde. Lyckades med årets första klotning då frambroms inte är att föredra på isiga vägar. Men ingen fara hojen klarade sig! :)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph