Hur tänker denna killen?

trify

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2007
Hoj
R6 -06
Hur tänker man när man lägger in en sånhär annons?

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=13929#

Tror han seriöst att han ska få det sålt? Sprillans nytt från fc-moto kommer man undan med under 6000:- och denna killen tror att han ska få 150% av nypris för sitt begangnade ställ?!? :va

Ojoj, folk har vaknat på fel sida idag. Eftersom det inte är första gången jag ser en sånhär annons så blev jag bara lite nyfiken på om det är så att en del inte har nån som helst verklighetsuppfattning eller bara är drömmare.

Men, men... vi lägger ner den diskusionen.

Laith al- nånting har aldrig gjort 1 inlägg, han vill endast sälja risiga grejjer till svennar.....

Nej, det är inte jag som säljer, men gjorde jag det vore det mitt problem och inte ditt vad jag ville ha för mitt skinnställ.

"Tycker du att det är dyrt så strunta i att köpa det?"
Du verkar allmänt irriterad på trådskaren, är du det så skit i att kommentera och ät lite gröt.

Jämföra med en tysk webshop är bara löjligt. Ska man vara sån så finns det ALLTID någon som är billigare. Och finns ALLTID jävligt många som inte köper grejer från andra länder " bara för att det går"

Men visst, han blir ju inte av med det för det:gnissla

Det varkar vara töjbart på bredden (75-80 kg)..
..men inte på längden (175-176 cm ??) :va nej han har nog inte tänkt så mycket..
Eller så är priset också väldigt töjbart :)

skulle va roligt att ha en sån här disskussion i verkligheten o se om folk varit lika otrevliga. nej vi som bor i det här landet har nog mycket updämda aggressioner som vi inte kan (vågar) ta ut någon annanstans än på internet där vi sitter skyddat bakom våra datorer, ibland kan man tycka att människor och mänskligheten är jevligt patetisk och ibland kan man bara skratta åt alla idioter som finns................så om det är tragiskt eller bara komiskt o se alla som skriver sina bitska argsinta inlägg för att lätta på trycket har jag inte riktigt bestämt mig för

"Skriv inte någonting till någon som du inte skulle våga säga i verkligheten" är en väldigt bra regel som jag själv försöker hålla mig till, tror det skulle bli en lugnare stämning då av nån anledning. Rätt pinsamt att hettsa på nån kille i ett forum och möta han i verkligheten senare :D

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd