Hur svårt är det att klara 115% gränsen???

Jag tycker att du ska testa, om inte annat så för att alla vi andra ska få läsa ytterligare en grym moss-tråd! :yoparty

Problemet är att hinna få bankännedom tillräckligt. Men OM det är en bandag dagen innan, då är det INGET problem!

Gör som kidsen och ladda ner banan i något Playstation/Xbox format o "tjuvträna" redan i kväll :tummenupp

Håller definitivt med alla andra: just do it .. :tummenupp

Under 3.04 fixar du LÄTT i fint väder, redan första passet.
Förra året körde jag med Bikers-days, 2.48 första dagen, med min Honda 1000, med lysen och mönstrade Metzeler.
Och jag är ändå ingen racerförare.
Inte för att jag vill skryta, jo förresten, det vill jag, i år körde jag 2.44,5 med samma hoj.
Det är en fantastiskt rolig bana med en del riktigt snabba kurvor.

Lycka till, det går säkert bra,

JAG SÅG FEL, de bästa i Supersport kör 2.30 inte 2.40!!! Så, 115% på 2.30 = 2.52. Det blir ju lite annorlunda.... Hmmmmm
Du kör 2.48 efter en dag, på en tusing... SBK kör på 2.25.... Hmmmm

Ja, Gran Turismo 5 till Playstation 3, där kan man köra Spa. Man kan dock behöva köpa den som en uppgradering, kommer inte ihåg om den ingår i grundpaketet eller inte.

Håller med alla, kör! Att inte göra något för att man tror att man misslyckas är så fel det bara kan bli. Follow your Dreams ;)

Håller med alla, kör! Att inte göra något för att man tror att man misslyckas är så fel det bara kan bli. Follow your Dreams ;)

Hmmmm... ett par kommentarer till ovanstående inlägg:

1. Att ge sig på något, att göra något, som innebär en ansträngning, risk eller ekonomiskt utlägg, kan i sig ALDRIG ses som ett misslyckande, utan snarare som ett gott försök på väg till att lyckas bättre nästa gång.

2. Att ge MIG, en 53-åring som debuterade med RR som 42-åring och som är inne på RR-säsong 11 (hur många fler svennar har genomfört 11 seriösa RR-säsonger?), som bränner cirka 120000 kronor om året på racing, tipset att "Follow your dreams", skulle kunna ses som överkurs, som ett skott mot fel mål, som att du inte vet vem/vad du pratar om!!!! Men det kan också ses som ren välvilja, vilket jag väljer att göra!:tummenupp
Tack för tipset!

Behöver du lökmeck så är jag ledig.

Klart du skall åka duär med marginal snabb nog för att kvala in även utan träning.

Skulle inte du vara på åsen förresten?
Såg dig inte på amigoo.........

Jag hade de planerna ett slag... Men så tänkte jag att det kanske dyker upp något roligare som tyvärr har 640 euro i anmälningsavgift och 7-8000 kr i transportkostnader...:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT