hur svårsåld är en honda fireblade?

jojon80

grussprut is da shit!!!
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
ja 4 stycken!!!
jag funderar ev. på att sälja min 929:a årsm. 01. Hur svårsåld är firebladen, och hur mycket kan man ta ut för en helfräsch cykel som har gått bara 1800 mil?

vad kan värdeminskningen bli om man väntar tills våren istället? det kanske lönar sej istället?

Synpunkter? :confused:

jojon80 skrev:
jag funderar ev. på att sälja min 929:a årsm. 01. Hur svårsåld är firebladen, och hur mycket kan man ta ut för en helfräsch cykel som har gått bara 1800 mil?

vad kan värdeminskningen bli om man väntar tills våren istället? det kanske lönar sej istället?

Om du är sugen på en R1a kan vi göra ett byte?

priserna ligger allt emellan 70 och 49 tusen för en blade 01. förvirrande...

jojon80 skrev:

Mellan 50.000-60.000 skulle jag nog säga. Polare sålde sin förra året för 57.000. 01:an börjar bli svårsåld, finns ju så många andra att välja på.

De som ligger närmare 70 verkar ju inte heller bli sålda......, tyvärr tror jag inte man får mer än typ 55 för en i normalt skick. Trevlig hoj är det oavsett :tummenupp

En fin hoj i bra skick för rätt slant, var det inga problem att bli av med. Min -03a försvann på ett par timmar på SH-s annonsdel iaf.

tuffetore80 skrev:
Mellan 50.000-60.000 skulle jag nog säga. Polare sålde sin förra året för 57.000. 01:an börjar bli svårsåld, finns ju så många andra att välja på.

57.000:- för en -01:a som gått 1800mil låter för mig som ett riktigt bra pris, om nu hojen är så fin som han säger...

Sen beror de ju på om slitdelar osv är fresch?

Jag skulle nog sätta ut din hoj för 65/ 66.000:- om det fanns slipon, 1800 mila service och fullstämplad bok, nya däck, mini blink osv. osv. Annars billigare.

Värdeminskningen borde bli plus minus noll om du väntar till våren då priserna är lite högre?

Det är ju i slutändan köparna som bestämmer priset på din hoj, lycka till :tummenupp

Bara mina två

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...