...så blir du omkörd av ännu äldre Gixxer1100'or...mojjsan skrev:köp en gammel retta klart mest hoj får hyffsade pengar.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...så blir du omkörd av ännu äldre Gixxer1100'or...mojjsan skrev:köp en gammel retta klart mest hoj får hyffsade pengar.
War-psycho skrev:2052848...så blir du omkörd av ännu äldre Gixxer1100'or...![]()
mojjsan skrev:inte någonstans![]()
War-psycho skrev:2052853
Edit: Nej för h-e, det är en shovel från -77
Strut, (det var ju en -77'a)mojjsan skrev:2052856early eller strut
War-psycho skrev:2052864Strut, (det var ju en -77'a)
Men det har väl vi klarat ut i Jörgen Karlsson's välkomsttråd ?
Där finns ett par bilder på min hoj iallafall.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=112601
Hehe... ingen fara... inte så många som frågar om choppern här inne annars...mojjsan skrev:2052866behöver ju inte ha den motorn bara för pappret är -77
kunde inte placera jag läst den tråden ber om ursäkt :/
War-psycho skrev:2052871Hehe... ingen fara... inte så många som frågar om choppern här inne annars...![]()
Kul...mojjsan skrev:2052875jag kör dom alla, skall bygga i hop ngt fett nu , dock med mindre "rejk"
stelbent såklart fet tank slickskärm rakt styre early shovel eller en panna
om jag får tag på en gammel skrot panna,
annars får man rota lite i fars verkstad så brukar det lösa sig
War-psycho skrev:2052882Kul...![]()
Det är synd att hojåkare i allmänhet ska vara så anti-allt som inte liknar deras hoj.![]()
Det ene behöver ju inte utesluta det andre.
Japshojarna är ju inte så mycket pul med, så det är kul att ha ett större projekt att lattja med åxå.
Sen väljer jag cykel beroende på humööret, när jag ska ta en sväng.
Dessutom så blir man ju sällan stillastående, då man nästan alltid har en hoj igång hela tiden, medans man pular med den andra.![]()
mackyfr skrev:2052888dy sitte å ronka sig ny elle
mackyfr skrev:2052888dy sitte å ronka sig ny elle
IronMike skrev:2052920![]()
--
tror faktiskt jag gör som så, jag köper en mille och en R1a. Jag kan inte bestämma mig, vilken jag än köper, så kommer jag skna den andra. Millen e tuff, låter ballt. Man kan vara sån fräsig kille me blöta sej håret å naken hinunter. R1an har bättre prestanda, den kommer mer på höga varv, mer bus. Båda kommer användas för samma saker.
![]()
Exakt =) .. hellre två såna, än en helt ny som inte e så mkt värre än seatpipesmojjsan skrev:2052931ja varför inte du får ju 2 till samma pris som en ny typ...
Mattias skrev:2042557Nej, det gör inte så stor skillnad om hojen är ett eller åtta år gammal. Kolla på dantheman, han kör skjortan av de flesta med sin gamla R1. Jag kör skjortan av de flesta med en CBR600 från före sekelskiftet. En R1 98 till 01 är fullt tillräcklig för allt du kan tänkas vilja göra på gatan. Köp en äldre hoj och ha mer pengar till bensin, för ju mer bensin du gör av med, desto snabbare blir du.
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|