Hur sluta snusa?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
det stämmer då inte, känner minst 3 brandmänn som snusar. Själv har jag tränat och tävlat i thaiboxning i 7 år och snusat i snart 10. Snusning sänker inte konditionen så mycket. Väldigt väldigt lite skulle jag gissa på

Kolla hockeyspelarna, halva svenska landslaget snusar, å dom har seriöst så sjukt bra kondition =)

vbg_snake skrev:
2228992

Kolla hockeyspelarna, halva svenska landslaget snusar, å dom har seriöst så sjukt bra kondition =)
vafan,. glida grillor är inte så jäla jobbigt :va

Jaha, jag har tappat räkningen på dygnen nu. Hur som så har jag inte snusat än, och jag kan inte påstå att det varit särskilt jobbigt faktiskt. Eller kommer det nu efter någon vecka?
Tänderna är vitare och man känner sig mycket fräschare i munnen.
Sluta snusa, för fan!

Gustav1 skrev:
2241721 Jaha, jag har tappat räkningen på dygnen nu. Hur som så har jag inte snusat än, och jag kan inte påstå att det varit särskilt jobbigt faktiskt. Eller kommer det nu efter någon vecka?
Tänderna är vitare och man känner sig mycket fräschare i munnen.
Sluta snusa, för fan!
JAG VÄGRAR!!!

J.Andersson skrev:

Pengar, vitare tänder, fräschare mun och en skön känsla av att klara av något.
Vaffan prova, men ha snusdosan som vanligt i fickan de första dagarna.

Nu har jag hållit upp i 8 veckor. Det var inte enkelt och sluta, MEN tack vare Onico så behöver jag inte sakna lillpolaren under läppen. Tycker dom påsarna är kanon då det är samma som till General White bland annat. Vem vet dock man börjar säkert igen men just nu känns det inte troligt.

Jag slutade nyårsafton 2004/2005 helt tvärt, gick lättare än vad jag trodde. Efter 3 månader hade jag perioder när jag hade ett väldigt sug, men jag klarade mig från att åka dit (snodde lite choice av polaren i dom värsta stunderna).

För en månad sedan så kom suget igen (efter 1 ½ år) och jag kunde inte hålla mig. Tog en snus på en fest, en till nästa gång.. sen var man igång. Nu sitter jag här med det gamla begäret på en dosa om dagen. Jag lyckas hålla mig till mini, men det är nog bara en tidsfråga.

FAAAAN! Undrar vad flickan kommer säga den dagen hon märker att jag börjat igen :brinnerup Just nu myglar man som en pundare och drar in snusar i smyg som man gömmer ute i hallen :D

Men jag skall ta mig i kragen och sluta om 2 veckor igen, hoppas jag.

Mr J skrev:
2282921FAAAAN! Undrar vad flickan kommer säga den dagen hon märker att jag börjat igen :brinnerup Just nu myglar man som en pundare och drar in snusar i smyg som man gömmer ute i hallen :D

Du vet själv hur patetisk du låter va? Hur gammal är du människa? 13? :D :D :tuttar

Efter ett försenat nyårslöfte har jag nu varit snusfri i en vecka. Har gått över förväntan än så länge och håller jag mig sysselsatt så går det att uthärda... Testade ett nikotintuggummi igår dock efter en liten kris då jag hade kunnat sälja min själ för en snus... men nu framöver blir det totalt nikotinfritt! Onico och choice tillsammans med ungefär en påse v6 om dagen har hjälpt mig hittills!

Nu ska jag ta mig i kragen att sluta snusa efter ca 8år, snusar lös. Synd bara att man har ett par stockar i kylen. Fungerar godis/tuggummi lika bra?

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back