Hur slut är....

MrCrone skrev:
mitt bakdäck :confused: ? Tror ni jag får böter på flygande besiktning eller kan jag köra ett tag till? Bör jag byta snart eller snarast helt enkelt?

:hej

Ser ut som mitt bakdäck. Gör livet spännande när det är blött...

Gandalf skrev:
Vägen svängde men inte MrCrone :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

När jag köpte den var den sliten så...host host... och sen gillar jag att burna och så...host...host dessutom är nästan alla vägar här i sumpan spikraka.... :rodnar

ööhh.. skall inte däcket vara slitet på sidorna åxå ? :D

jag skulle nog inte visat upp det :p :D

Jag åkte 30 mil på korden och det gick kanon, och det gick att burna hur långt som helst när det var blött, tråkiga var att det rykte inget när jag skulle burna upp det sista, så får nog byta lite tidigare nästa gång !!! :p

Det är ruskigt svårt att få däcken kantslita på gata! dom som har kantslita däck på gathojen har antingen kört bana eller köpt beggade race däck, vill du ha kantslitna däck så lär man leka GR på bogesund ett par repor!

men jagar du nytt däck har comi här på forumet billiga däck och bra service han håller till i sumpan oxå! ring honom på 0704-166177 och hör lite om däck!

//Mcbudet

MrCrone skrev:
När jag köpte den var den sliten så...host host... och sen gillar jag att burna och så...host...host dessutom är nästan alla vägar här i sumpan spikraka.... :rodnar

Mcbudet skrev:
Det är ruskigt svårt att få däcken kantslita på gata! dom som har kantslita däck på gathojen har antingen kört bana eller köpt beggade race däck, vill du ha kantslitna däck så lär man leka GR på bogesund ett par repor!

men jagar du nytt däck har comi här på forumet billiga däck och bra service han håller till i sumpan oxå! ring honom på 0704-166177 och hör lite om däck!

//Mcbudet

Tackar för både tippset och det moraliska stödet! :tummenupp

Grabbar...

Så här ska det se ut när man burnat...

Bifogat

• gummi2mod.jpg
    gummi2mod.jpg
    119.5 KB · Visningar: 82
*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back