Hur skickar man sms billigast?

Har du telia så skaffa SMS till alla som tilläggstjänst. Då skickar du gratis SMS för 99kr/mån. Nåja - 5000 st som max tror jag det är. Kanske inte funkar utomlands dock??

det där är skitbra! har det själv och ögonblicket jag skaffade det så sjönk mina mobilkostnader från ca 1000 kr i månaden till ca 150!:tummenupp kanonabbonemang, tjöp!!

Tackar för alla förslag, ska kolla upp alla den här veckan.

Är egentligen mobilhatare men har motvilligt fått börja anpassa mig till teknikutvecklingen. :tomten

det där är skitbra! har det själv och ögonblicket jag skaffade det så sjönk mina mobilkostnader från ca 1000 kr i månaden till ca 150!:tummenupp kanonabbonemang, tjöp!!

Det var därför jag tjöppte det också. Efter förrförra nyår insåg jag att jag hade skickat i runda slängar 1500 SMS per månad. Det var ett bra argumet liksom. Med dåvarande taxa, har ingen aning om vad det ligger på nu, så tjänade man på att skaffa SMS till alla så fort man skickade över typ 80 SMS per månad.

Vilket förmodligen alla människor i hela världen gör idag.

Visste ni att man kan skicka gratis e-brev (elektroniska brev) över intranätet! Koppla bara in modemet, ring upp och registrera dig gratis på www.hotmail.com och sen skickar du GRATIS MEDDELANDEN. Seriöst att sitta och smsa utlandet hela tiden är nog bland det dummaste någonsin när det går att bara skriva på facebook eller kasta iväg ett mail.

Visste ni att man kan skicka gratis e-brev (elektroniska brev) över intranätet! Koppla bara in modemet, ring upp och registrera dig gratis på www.hotmail.com och sen skickar du GRATIS MEDDELANDEN. Seriöst att sitta och smsa utlandet hela tiden är nog bland det dummaste någonsin när det går att bara skriva på facebook eller kasta iväg ett mail.

mobilen är ju dock lite lättare att ha med sig än en dator, så med sms kan man få tag på vem som helst när som helst till skillnad från e-mail där man måste vänta på att personen sätter sig vid en dator och loggar in. jag menar, sistnämnda kan ju ske om ett rätt bra tag och tänkt om det är brådis med det man vill säga till personen i fråga:tungan

Jag kör på telia max 25, 49 kr månad i fast avgift, ringer gratis till alla som använder telias nät (telia, halebop, parlino åtminstone) och har gratis sms till alla.
Billigt.

Telenors tillägg, 100spänn till i månaden, 5000 gratis sms, + 30 på deras hemsida, (i månaden)

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back