hur skall jag personifiera utseendet?

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
nu får ni ha överseende med att jag inte har ps utan suttit och ritat i paint :kocko vad tycker ni om denna förändring?

bakljus skall vara svart liksom blinkersen som skall vara små åtsittande på sidan (skall enligt bild ej synas när de inte används förstås) plåten skiter jag i eller trycker in den i hjulhuset.

Bifogat

• mod.JPG
    mod.JPG
    70.7 KB · Visningar: 328
Jag skulle inte röra en skruv på den. Allt du ändrar som inte går att ändra tillbaka sänker värdet. Sen ser du inte skylten när du kör ändå, så varför flytta på den?

Fast lite dekaltrim är ju aldrig fel... ;)

Mattias skrev:
Allt du ändrar som inte går att ändra tillbaka sänker värdet.
jag hade tänkt spara på alla orginaldelar i ursprungligt skick för just den anledning du nämde.
Mattias skrev:
Sen ser du inte skylten när du kör ändå, så varför flytta på den?
jo jag ser skylten när den står parkerad och jag vet hur hojen ser ut när jag kör med den. den måste vara perfa.

jag vill inte ha en hoj som ser ut som alla andras (tror dock inte att det kommer säljas mer än ca 70-80 2005 på sin höjd iallafall men dock) men jag vill heller inte att den ser ut som en raggar stylad hoj heller. Den skall se lite mer exklusiv som en kawasaki zx6r "factory" skulle se ut. brembo, öhlins osv kommer troligtvis senare.

Tråkigt att man inte kan köra tjejer på den...!

Annars snyggt, men skippa det vita.

HanneZ skrev:
Ljuddämparen ser lite tunn ut
jo jag vet .... nu har jag ritat det för hand i paint men jag har tänkt skaffa ett Laser X-tream blås som idag finns till cbr 600r (se bild) och de är inte så "tjockt"

Bifogat

• PICS_XTR_HON_CBR600RR_03-_SB2.JPG
    PICS_XTR_HON_CBR600RR_03-_SB2.JPG
    54.1 KB · Visningar: 184
ingen annan som har några förslag på vad man kan göra för att få ett mer exklusivt utseende? detta är ju bara en första tanke, hojen kommer ju inte förrän mars månad så jag har gott om tid att fundera. så det skulle vara roligt med andra ideer.

ett måste ... cykeln måste vara GRÖN

Du kan ju alltid slänga dit lite eloxierade(stavning?) detaljer typ styrändar och så,självklart i grönt..

brinckis skrev:
nu får ni ha överseende med att jag inte har ps utan suttit och ritat i paint :kocko vad tycker ni om denna förändring?

bakljus skall vara svart liksom blinkersen som skall vara små åtsittande på sidan (skall enligt bild ej synas när de inte används förstås) plåten skiter jag i eller trycker in den i hjulhuset.

Go fore it !!

brinckis skrev:
jo jag vet .... nu har jag ritat det för hand i paint men jag har tänkt skaffa ett Laser X-tream blås som idag finns till cbr 600r (se bild) och de är inte så "tjockt"

otroligt nice
:)

Jag skulle inte röra en skruv på den. Allt du ändrar som inte går att ändra tillbaka sänker värdet. Sen ser du inte skylten när du kör ändå, så varför flytta på den?

Fast lite dekaltrim är ju aldrig fel...

Varför igentligen?! Har man rätt köpare kanske man frå mer för knarren, det är ju inte så att pajat hojen direkt när man har stylat den lite..

Dom flesta vill ju ha slipon/bolton, enkelcuts, rensad bak osv..
Att man förstör värdet är bara bull... Det behöver ju inte vara så i alla fall..

Last edited:
Oj redan tänkt ut modifieringar brinkis? Hmm varför inte en svart enkelkuts :tummenupp till att börja med. kan hålla med om att skylten inte är så snyggt placerad iofs.

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :Bugar :Bugar :Bugar
Den kommer att bli rigtigt fin tror jag
Och klart den skal vara grön men vit röv
Men skal der inte vara en 7 eller 12 på röven också
och vad med lite grönt rundt det vita eller bara på toppen :va

Tja på min kawa 6 ska jag gjøra følgande: Hugger ar monterat, slip on likaså och undertray ,svart dubbel bubbel, mini blinkers bak, karrosseri monterade peugot 307 fram ar under planering. Jag vill inte gjøra några stora forandringar som sanker vardet ( forutom bortsagning av bakskjermen..

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats