Kawwa
Sporthojsnörd
Har fått hem ett radiostyrtflygplan från Danmark. Faktura fans med oxå. Problemet är att jag aldrig beställt detta plan! Mitt namn, min korrekta adress men med ett Hotmailkonto som inte jag äger. Skall jag kontakta företaget och be om att få skicka till baka eller skall jag säga att jag aldrig fått något paket eller skall jag betala och hoppas på att det inte kommer fler försändelser? Om jag betalar så dyker det väl upp flera paket. Om jag inte betalar så får jag väl ett helvete med inkasso. Skickar jag tillbaka så lär väl inte företaget vilja ersätta mig för mina omkostnader. Planet var ju iof billigt 204DK, men vill inte ha mera trassel med fler paket. Kanske man skall kontakta företaget och köpa loss det för typ 100 spänn och vara allmänt besvärlig och sen säga åt dom att aldrig skicka något mot faktura till mig, aldrig någonsin skicka någontig alls ever never. Vilket dom gärna kommer att gå med på efter en rejäl prutning på varan, om dom nu är en seriös firma. troligtvis så är det väl några idioter som köper adresser från något håll och skickar ut prylar så billigt att folk väljer att betala istället för att bråka. Skall man polis anmäla, är det bedrägeri att beställa varor i någon annans namn?