Hur ska man klä sig på nyår?

Mörk kostym är väl nästan ett måste på nyår?? kommer ha det trots att det är en ganska informell middag med 3 par hemma..

Klä dig som du vill. Vill du klä dig snyggt så gör det, även fast dina polare kör mjukisar och bomber-tröja. ;)

Kör på något du gillar, uppskattas de inte har du med dig en rygga med ombyte.

Själv kör ja på träningsbyxor och hawai skjorta:tummenupp

Är du en sån här.. Vänta vad heter det :va
Märkesbög, just det. Är du det? :näsblod
Hoho, med Jeans spelar det inte så stor roll. Skjortor som passar mig (lång och smal) är Melka of Sweden och Emilio som dessutom gör snygga saker, slipsen var så snygg att 400 kr för den var värt pengarna, likaså med skorna =)

Märke = Oftast snyggare och mer kvalité än "okänt märke". (sedan är väl inte Emilio speciellt speciell..)

Last edited:
Alla riktiga män äger både frack och smoking samt minst 2st mörka kostymer och ett gäng kavaj/byx kombinationer i olika nyanser för mindre formella tillställningar.

Det enda man är ursäktad om man inte äger är lackskorna till då dessa är både fula och grymt obekväma.

Då är jag med andra ord en riktig man. :tummenupp

Ingen har sagt snygg t-shirt alternativt långärmad skjorta + väst och jeans, så jag gör väl det nu.

Ingen har sagt snygg t-shirt alternativt långärmad skjorta + väst och jeans, så jag gör väl det nu.

Brukar själv ha en snygg, oftast vit snyggt v-ringad t-shirt tillsammans med en mörk väst- riktigt snyggt. Dock till nyår får det bli västen med skjorta och slips istället! :)

Vadå, stämmer inte det :näsblod

Kan du ge tips på ligg-kläder?

Alltså, nu skjuter jag från höften här.. Men det går nog lättare att ligga om du är naken.. :va

//H - Som trodde riktiga män fira nyår i skinnställ.. :yoparty

Självklart kostym, fast kavajen och slipsen brukar åka av runt midnatt när alla har blivit lite rökiga.

Men inte slips! :gnissla

Snygga jeans som sitter bra och en snygg t-shirt, eller jeans och kavaj, men dumpa slipsen! :4skrika

Det är ju det ultimata om ni ska hitta nån att ligga med, men det tar ju sån tid att få av..! :näsblod
Fan vad bra, då blir det ligga :yoparty

Det är väl som med bilar och sådant...

Fräck dyr bil -> Liten snopp.

Superdyra märkeskläder -> Liten snopp.

;)

:fakta

Man ser både rock n' roll och proper ut på nåt jävla sätt som inte går ihop men det är riktigt snyggt. Gärna en snygg kavaj utanpå när man vistas utomhus.

Riktig väst då, inte pullover eller nåt sånt jäkla stickat skit.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman