Hur ska jag väcka flickvännen?

• Thread starter Thread starter Paradoxy
  • Start date Start date
Sitt å smacka när du äter mackan och sörpla när du dricker :3freak

Tjet skrev:
Såga av huvudet med en motorsåg, då vaknar hon nog. :tummenupp

Går inte, hon ligger i nån konstig ställning. Axeln är i vägen för halsen =/

Sadam skrev:
Sitt å smacka när du äter mackan och sörpla när du dricker :3freak

Ja, jag får väl passa på att göra det medan hon sover. Gör jag det när jag är vaken så... :3freak

Blanco skrev:
Be grann-tjejen komma över på en trekant..... Det blir en trevlig överaskning....Och uppvaknande....

Om hon inte går med på det i vaket tillstånd så har jag svårt att tro att hon går med på det i sovande :tungan

Aleksander skrev:
Har du kamera att filma med?!?! :D

Dream on :tungan

Ring över en polare som "bryter" sig in med rånarluva och yxa och skrämmer skiten ur er (henne), gör ett fejkat gisslandrama som pågår hela natten. Sen när hon gråtit bort allt smink och kissat på sig, så talar ni bara om för henne att det var ett skämt och skrattar åt hennes feghet.

FUBAR skrev:
Ring över en polare som "bryter" sig in med rånarluva och yxa och skrämmer skiten ur er (henne), gör ett fejkat gisslandrama som pågår hela natten. Sen när hon gråtit bort allt smink och kissat på sig, så talar ni bara om för henne att det var ett skämt och skrattar åt hennes feghet.

Låter skoj...

:rolleyes:

FUBAR skrev:

Hahahaha, det låter faktist jävligt bra!! :tummenupp :banana

Stryk din blottade k*k mot hennes läppar och se om det blir någon reaktion. :tungan

Finns bara ett sätt. Klättra upp i hukande ställning, justera in rövens mynning cirka 2 cm från hennes näsa. Dra av en femsekunders flatlusdödare.

FUBAR skrev:

ÅRETS INLÄGG PÅ SPORTHOJ 2005!
:lol :lol :lol

FUBAR skrev:

Ahahaha :D :rofl :yoparty

Glöm inte videokameran :tomten

*/ ?>
Nyheter
Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Back