Hur ska jag lackera hojen?

Nån som har en fin bild på ett kawa raceställ?

750RR
 
so?

Har för mig att detta forum var ''allmänt snack'' Och jag antar att almänt snack inebär även 125or, men däremot är Bilar helt malplacerade i en sida som heter just ''sporthoj''
Så häll käften själv :arsele
 
Ok jag ska hälla käften och sär skriva för mig själv.
Men om du nu blir så arg över att du fick se en bil när du förväntat dig en motorcykel, ta en vända på hundratjufemma och gråt ut i mammas knä :tummenupp
 
NoicE skrev:
Ok jag ska hälla käften och sär skriva för mig själv.
Men om du nu blir så arg över att du fick se en bil när du förväntat dig en motorcykel, ta en vända på hundratjufemma och gråt ut i mammas knä :tummenupp

Sabba nu inte min tråd. Fram med bild på ett kawaraceställ istället ;)

PMa din msn oxå.
Sätt in pengar på mitt konto.
Köp en Alpina till mig.

Allt detta helst idag, framförallt msnen ;)

750RR
 
Vart tog den gröna vägen som du gjorde Noice?

750RR
 
Ser ut att bli skitbra detdär Mavve... väntar bara på att få se det färdiga resultatet :)

Ytterligare något att se fram emot när snön lägger sig på vägarna :)
 
NoicE skrev:
jag skicka ju den msn?

Men jag kan lägga upp den om du stavar mitt nick NoicE ;)

Snälla gör den blå som innan men i samm stuk som den bilden :Bugar

ninja-mannen(c) skrev:
Helt klart skal sykkelen være Kawa-grønn men hva med denne dekalen...?

Hmmm, kan du prova o lägga in den dekalen i en bild NoicE?
 
Ett bedre bilde
kawasaki-zx6r-03-bikepics-072373.jpg
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top