hur ska jag göra!!!??? 250RACER

guzzo

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2004
Hoj
Fiddy Exxo
Fan sitter och läser lite på 2-taktsforumet.. bli sugen som fan... vill ju åka 250r... just nu har man ingen hoj... sålde den till en tysk..

Om jag ska åka racer igen så lär man ju ha en hoj!! Finns bara ett märke för mig HONDA!!!
Finns det några till salu? vill ha en 01 och framåt.. typ

Just nu ser det ut som det blir gatkörning om ni ine manar på mig att köra i år...

Kör 250 dam då. Det borde gå att kombinera med gatåkning, som ändå har en viss charm.

Mattias skrev:
Kör 250 dam då. Det borde gå att kombinera med gatåkning, som ändå har en viss charm.

har inte råd med båda sakerna.. men vi får se hur det blir... lär ju fix en hoj först..

Kicki Söderström har en billig Aprilia RS250 till salu. Då kan du kombinera. Fast 250 dam är INGENTING mot en riktig racer(tm) , säkert.

Mattias skrev:
Kicki Söderström har en billig Aprilia RS250 till salu. Då kan du kombinera. Fast 250 dam är INGENTING mot en riktig racer(tm) , säkert.
ne inge moppe... det är tråkigt.. ska vara rikig racer.. eller inget...

guzzo skrev:
kom på att det år tråkigt med gat hoj på bana... är ju som att köra minibuss

Nej det är inte tråkigt! Jag fick prova Robbans CBR600 i Cartagena och det var skitkul, och absolut inte som en minibuss!

Goodstuff skrev:
Oscar! Så kan du inte skriva. Vi måste hålla lite höjd här inne. ;)
Ta't lugnt, du måste ge grabben lite slak lina så här i början, du vet väl själv hur jobbigt det är när man kommer till en ny klass eller en ny skola och får massa nya kompisar, då blir det svårt med lojaliteterna. Man känner sig ofta tvungen att ta de gamla kompisarna i försvar inför sina nya vänner. När Oscar börjat få lite distans till gathojarna kommar han inte att se tillbaka på dem med längtan i blicken. Det är en naturlig utveckling som tar lite tid. Det är inte alla som efter lång längtan och ett noga övervägt beslut äntligen får lägga vantarna på en 250, Oscar halkade in bland småcyklarna lite på ett bananskal, därför har han en väg att vandra innan han sett ljuset och inser att det inte finns någon väg tillbaka.

oscar skrev:
Nej det är inte tråkigt! Jag fick prova Robbans CBR600 i Cartagena och det var skitkul, och absolut inte som en minibuss!
Haha, jag kan ju upplysa om att det inte är så trist att köra 250R heller. Ska bli kul att köra den med lite kitprylar på. :tungan Oscar, du har väl fått lite fart på maskineriet innan Brno?! :7peta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT