Hur ska du fira nyår?

Ska du fira nyår?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Eftersom jag inte bryr mig så mycket om nyår så tycker mest att de är jobbigt men något måste man göra så vad har ni för planer?

tycker nyår är viktigt!! God middag & dryck i glada vänners lag... :tummenupp

Ska hem till polaren för lite gott käk, öl och trevligt umgänge bara. Nothing fancy. :fyllisar

Toksupa på storhelger = Lunarstorm

Plåtniklas skrev:
Toksupa på storhelger = Lunarstorm
Gnälla över folk som vill toksupa på storhelger = griniga gamla gubbar

Själv så ska jag upp till Umeå och käka middag med några vänner och deras kompisar.

Har inte laddat än - det är ju en månad kvar ffs.
Blir nån finare middag med närmaste kompisarna.

Vote: Pass - inget alternativ passade.

I Ödeshög som det ser ut nu. :gnissla :gråta

Den plats i sverige som ger mig mest kalla kårar av dem alla. Det är så jävla ruttet där att inte ens flugorna stannar.
Alkohalt = Lunarstorm
Umgänge = Lunarstorm

Jag tror att jag kommer att som nödvärn bli tvungen att dricka mig okaraktäristiskt askalas för att stå ut. Med lite tur kanske jag kan få färdigkryddad och grillad flintastek med potatissallad som till middag, som pricken över i. :död
Gaaaahaaa! :4skrika

Blir förhoppningsvis en trerätters middag med vänner.Och lite dricka på det!

Bifogat

• Happy New Year.jpg
    Happy New Year.jpg
    126.6 KB · Visningar: 86
Vi är ett gäng som ska upp och åka planka och skidor i Trysil. På nyårsafton blir det god middag och party :fyllisar

Nyårsafton lär ju vara den ruttnaste dagen på hela året, hela tiden från julafton så går man och planerar den bästa festen någonsin och allt kommer bli så jävla bra och alla kommer vara där. Sen när den stora dagen kommer så har man däckat kl 10 och blir av med ögonbrynen eller spyr i ett akvarium. Näe, detta nyår har jag inga förhoppningar alls och antar att det kommer bli riktigt tråkigt, då kan det ju inte bli sämre, men antar att det blir det eftersom det är min flickväns kompisar ska vara med :huvet

spectre skrev:
Nyårsafton lär ju vara den ruttnaste dagen på hela året, hela tiden från julafton så går man och planerar den bästa festen någonsin och allt kommer bli så jävla bra och alla kommer vara där. Sen när den stora dagen kommer så har man däckat kl 10 och blir av med ögonbrynen eller spyr i ett akvarium. Näe, detta nyår har jag inga förhoppningar alls och antar att det kommer bli riktigt tråkigt, då kan det ju inte bli sämre, men antar att det blir det eftersom det är min flickväns kompisar ska vara med :huvet

Ja det där är väl ungefär vad jag förväntar mig också.

ensam med en flaska sprit för att glömma att man inte har några vänner, å ingen :tuttar som tycker om en... nåja, ingen :tuttar som vill vara med en iaf.. . :( :död

Fluxir skrev:
ensam med en flaska sprit för att glömma att man inte har några vänner, å ingen :tuttar som tycker om en... nåja, ingen :tuttar som vill vara med en iaf.. . :( :död

Det är mest synd om mig ändå så!! :4skrika

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...