Sgt Liberia
Guest
Jag undrar om ni gör den själv? Lämnar in till auktoriserad verkstad? Skiter i den? eller övrigt? Vad i sådant fall?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag undrar om ni gör den själv? Lämnar in till auktoriserad verkstad? Skiter i den? eller övrigt? Vad i sådant fall?
Du kanske skulle ha ett alternativ om att lämna in hojens fast inte på auktoriserad verkstad? Eller är det tänkt att gå under "Övrigt"?
Skulle inte falla mig in att lämna in den på en märkesverkstad och få mineralolja i motorn men bli debiterad för syntet.
Jag gör det själv så vet jag att det blir ordentligt gjort. Stämpeln? Jo, men den är ju ingen som helst garanti för ett korrekt utfört arbete. Det vet många potentiella köpare också. Och jag sparar kvitton för inköpt material, så syns det i alla fall att motorn fått bästa oljan, och att filterbyten etc har gjorts.
Ang. icke auktoriserad verkstad, jo, jag kan tänka mig att lämna in den för vissa jobb, t.ex. ventiljustering på en verkstad med rätt kompetens.
Missade det. Trodde inte att några lämnade in den till verkstad utan att få stämpel i boken.
Visst hade jag kunnat göra olje och stiftbyte etc själv, men man ska sälja en dag också och man vet hur viktigt det är med papperna i ordning..
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |