Hur sjuka kan man va egentligen?

tycon1 skrev:
Ja men vem har sagt att taxi chaffisarna är helt reko killar?
Finns ju till och med folk som inte vågar åka taxi längre..
Fast jag måste ju medge att det är nog säkrare än att gå själv i skogen..

Sjuk värld :huvet

Man kunde visst mäta ett samhälles framgångar av dess brottslingar eller nåt :va

hon själv sa "det är fel att sverige demokrater & dyl gör en rasist grej av det här, för det hade lika gärna kunnat vara svenska killar".

Tror tyvärr inte det tjejjen, inte för att det handlar om hudfärg, däremot om kvinnosyn.

/N

skulle ha varna på bilden.
jag bruka inte må illa av nåt men nu kändes det :(

sandstream skrev:
Vet inte riktigt vad jag ska skriva... :3freak

Bara för att "våra" tjejer inte går runt med burka så betyder det inte att de vill ha sex med alla de ser :4skrika

Signalementet var ju ingen överraskning direkt:
http://www.efterlyst.tv3.se/?catego...76&PHPSESSID=7ab09c063202556e50762b426e252d19

Precis! Blir så jävla förbannad, i dagens sverige så får man gärna ha åsikter om invandrare bara dom inte är negativa..

Sen undrar jag om det ens har inträffat att det är svenska killar som håller på med gruppvåldtäkter av den digniteten ?

heimdal skrev:
utvisning ... av ... hela familjen, lite kollektiv bestraffning har aldrig skadat
Utvisa hela släkten och familjens invandrarbekantskapskrets!

:rolleyes:

Mavve skrev:
Nu vet du hur det ser ut - så här är det varje år. Fy fan va? :(

jo man vet att de händer men de e sällan man får se så grova bilder...men det kanske behövs :3freak

enchanter skrev:
Precis! Blir så jävla förbannad, i dagens sverige så får man gärna ha åsikter om invandrare bara dom inte är negativa..
Ett av de största problemen är tyvärr att politiker inte vågar prata om de negativa sidorna med invandringen för då blir de utmålade som rasister direkt och får hela journalistkåren efter sig.
enchanter skrev:
Sen undrar jag om det ens har inträffat att det är svenska killar som håller på med gruppvåldtäkter av den digniteten ?
Jo, det har också hänt men invandrarna är starkt överrepresenterade i våldtäktsstatistiken.

sandstream skrev:
Ett av de största problemen är tyvärr att politiker inte vågar prata om de negativa sidorna med invandringen för då blir de utmålade som rasister direkt och får hela journalistkåren efter sig.

Jo, det har också hänt men invandrarna är starkt överrepresenterade i våldtäktsstatistiken.

Vilken jävla statisktik? Du är lättlurad om du tror på allt vad sverigedemorkaterna osv säger...

Sen till er som ser utvisning som ett straff: är det inte bara att lassa över problemet på ngn annan? Det är ju ett helt sjukt tankesätt, finns problemet här ska vi lösa det här och inget annat tycker jag. Man borde kanske fundera på anledningen bakom brotten och se var det gick snett från början och jobbaa därifrån, något som politikerna i sverige nog borde inse...

Skit samma om de är invandrare eller inte, killarna ska ha rejält med stryk.
Tycker det är synd att så många drar upp att killarna kan va invandrare. Det har inte med saken att göra, grejen är att det visar att man inte kan lita på någon.
Man skall vara försiktig även som kille. Se denna artikeln http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=361&a=208183

///M

Nexor skrev:
Vilken jävla statisktik? Du är lättlurad om du tror på allt vad sverigedemorkaterna osv säger...

Sen till er som ser utvisning som ett straff: är det inte bara att lassa över problemet på ngn annan? Det är ju ett helt sjukt tankesätt, finns problemet här ska vi lösa det här och inget annat tycker jag. Man borde kanske fundera på anledningen bakom brotten och se var det gick snett från början och jobbaa därifrån, något som politikerna i sverige nog borde inse...

Det går snett i barndomen oftast utan att de förstår det själv(barnen) men sen när de står utan utbildning eller ens kan föra sig på ett sätt som ger dem ett jobb så blir det bara värre o värre o värre.....
Att ta sig i kragen är ju jobbigt och inget man lärt sig i livet så den möjligheten är alldeles för avlägsen säkerligen.

Det finns knappast nånting att göra. Varför är det lönt att ha dem fängslade i ens 15 år? Är de rehabiliterade sen då?

Mavve skrev:
Det går snett i barndomen oftast utan att de förstår det själv(barnen) men sen när de står utan utbildning eller ens kan föra sig på ett sätt som ger dem ett jobb så blir det bara värre o värre o värre.....
Att ta sig i kragen är ju jobbigt och inget man lärt sig i livet så den möjligheten är alldeles för avlägsen säkerligen.

Det finns knappast nånting att göra. Varför är det lönt att ha dem fängslade i ens 15 år? Är de rehabiliterade sen då?

Precis vad jag menar

Mavve skrev:
2 år känns inte tillräckligt alls. Inte för honom(alla som var inblandade) som kanske aldrig heller kommer få ordning på sitt liv.

Att komma ut från grindarna och sen stå där utan bostad o jobb kan nog inte vara världens lättaste. Vad gör man då?

Har man ingen familj heller, som du tror att de inte har, så blir det genast ännu svårare.

Allting bakom galler är pest - så är det bara även om de har TV eller nintendo så har de ju inte det i sin cell direkt.

Aha just det, dessa svin är det ju synd om, de har ju det så svårt...
Att prata om att dessa äckliga människor får det svårt efter att ha begått ett
så vidrigt brott som att våldta en människa, är för mig helt främmande. Man borde prata om hur förjävligt tjejerna mår efter händelserna, inte hur svårt gärningsmannen/männen får det i sitt liv..
/rimag.

Edit; läste inte de senaste inläggen...

Nexor skrev:
Kan du förklara för mig vad SD säger då?

Nexor skrev:

Om en person kommer till Sverige och begår ett brott av den rang att de utvisas, så har Sverige förmodligen en gång bara importerat brottsligheten, och jag ser inga problem i att skicka iväg brottsligheten...

rimag skrev:
Aha just det, dessa svin är det ju synd om, de har ju det så svårt...
Att prata om att dessa äckliga människor får det svårt efter att ha begått ett
så vidrigt brott som att våldta en människa, är för mig helt främmande. Man borde prata om hur förjävligt tjejerna mår efter händelserna, inte hur svårt gärningsmannen/männen får det i sitt liv..
/rimag.

Edit; läste inte de senaste inläggen...

Det är lätt att sitta o tycka om man själv har ryggen fri.

Jag tycker verkligen inte synd om de asen, möjligtvis när de växte upp att de hade det svårt o så men vissa brott är klart "över gränsen".

Att stjäla bröd för att man e hungrig tycker inte jag e speciellt fel. hade jag sett det hade jag köpt brödet åt personen o fått honom till att gå. Lönt att polisanmäla sånt.... Oftast synd om sånna ju.
Ger "skramlet" i plånboken till uteliggare rätt ofta faktiskt.

Men att våldta och mörda folk finns för fan ingen anledning till nånsin någonsin nån gång.
Dråp är en annan sak. Insider tog upp fall man kunde gå fri från dråp - de gångerna är det kanske okej men kul att leva med att man tagit en annan persons liv för att denna ville ha ens stereo för att tex. få pengar till kanske just mat?

Det har väl visst med saken att göra.
Däremot försöker jag inte göra det till nåt rasisktiskt, men dock politiskt.

/N

Mingves skrev:
Tycker det är synd att så många drar upp att killarna kan va invandrare. Det har inte med saken att göra, grejen är att det visar att man inte kan lita på någon.

///M

isse skrev:
Det har väl visst med saken att göra.
Däremot försöker jag inte göra det till nåt rasisktiskt, men dock politiskt.

/N
Visst finns det invandrare som gör fel, visst finns det svenskar som gör det med. I detta fallet verkar det ha varit det första, men man kan inte straffa folk olika inför lagen. Det skulle kunna bli mycket fel. Är man svensk medborgare så e man, e man det inte skall man straffas som man var det oxå.
Så fungerar det i så gott som alla civilicerade länder och jag hoppas att det kommer göra så i sverige med. Oavsett om man är flykting/invandrare/svensk/homo/hetro eller va fan som helst.

//M

Mavve skrev:
Men att våldta och mörda folk finns för fan ingen anledning till nånsin någonsin nån gång.
Bra.
Mavve skrev:
Dråp är en annan sak. Insider tog upp fall man kunde gå fri från dråp - de gångerna är det kanske okej men kul att leva med att man tagit en annan persons liv för att denna ville ha ens stereo för att tex. få pengar till kanske just mat?
Jag förstår inte riktigt vad du menar, dråp är väl ett oplanerat mord? Det gör inte saken mildare än om man planerat mordet, så vida man inte gjort det i självförsvar eller liknande.

Mingves skrev:
Visst finns det invandrare som gör fel, visst finns det svenskar som gör det med. I detta fallet verkar det ha varit det första, men man kan inte straffa folk olika inför lagen. Det skulle kunna bli mycket fel. Är man svensk medborgare så e man, e man det inte skall man straffas som man var det oxå.
Så fungerar det i så gott som alla civilicerade länder och jag hoppas att det kommer göra så i sverige med. Oavsett om man är flykting/invandrare/svensk/homo/hetro eller va fan som helst.

//M

Beter man sig så illa och är utländsk medborgare kan man sticka för att sen aldrig mer komma tillbaka.
Min åsikt.

med JÄTTERISK för att låta hatisk mm så säger ja bara "UT MED PACKET" SOM INTE KAN HÅLLA SINA SMUTSIGA TASSAR I STYR..
det som e rätt i deras land e FAN INTE RÄTT i sverige...
Blir bara så jävla förbannad...E det konstigt att svenskar o vissa grupper av invandrare blir rasister i slutet??

Hoppas nu dessa killar blir funna o sedan in på kåken med dem så kommer dom ångra varje tanke på denna händellse...

Dessa "djur" skall dö för en sådan här sak....Detta kan man inte "se mellan fingrarna" med...
Bortförklaringar som "ja fattade inte" "hon sa ju inget" "hon ville ha oss vi e ju coola snubbar"
det har man hört fööör länge nu....nä ut o patrullera på nätterna o slå ihjäl såna här svin som förpestar samhället för samtliga...
FY FAN SÄGER JA BARA...

INFÖR DÖDS STRAFF FÖR grova våldsbrott som mord,våldtäkt mm mm OAVSETT ÅLDER NATIONALLITET O INKOMST..

Last edited:
Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...