Hur sexigt jobb har DU?

Thermal skrev:
2592691 Vanligt talk räcker längre än vad man kan tro. :tummenupp

Ser faktiskt ut som folk i den vita uniformen, men jag tänker definivt inte posta en bild på den här efter tidens senaste diskussioner. Eldstormen efter en propantanker rätt in i en vulkan hade varit som en piss i missisippi i jämförelse. :tungan

Ähh, posta på för fan. Så länge du har en snopp så är det grönt! Jag har gaybild på mig själv och alla älskar mig här :hihi.

Pinky skrev:
2592722 Ähh, posta på för fan. Så länge du har en snopp så är det grönt! Jag har gaybild på mig själv och alla älskar mig här :hihi.
Fegar nog där, inte bara för redan nämt skäl. Den verkar ha en tendens att attrahera rena psykopatbrudar tyvärr. Dessutom är min pm box är snart full som den är. :gnissla

Nursey skrev:
2592782 Är man sexig så är man det på heltid..det går inte att stänga av!! :fakta

Jodåå, funkar utmärkt.
När man jobbar drar man på sig en mindre smickrande uniform och en neutral, kall attityd.

Hemma kan man dra på sig nåt fint och vara just den där mjuka, goa tjejen som fick bikern på fall... :yoparty

1:A PLATS YOOOHOOO :hoppa

Och jag är svårfångad också... :nicka

Nursey skrev:
2592801 Ge mig tips..jag lyckas fan inte :näsblod

Tar en himla tid innan de fattar... så du får ha lite tålamod.. ;)

En tajt kjol eller nån utmanande top brukar funka här hemma....
Sen vara lite sockersöt och le gulligt... nicka instämmande till de han säger, men se till att du har nån mp3 i öronen så du slipper lyssna på allt skitsnack. ;) När han är klar med sitt föredrag för dagen tar du han i handen, ser honom djupt i ögonen och frågar bara "ska vi kn*lla nu"... Tjaaa så gör jag iaf.... :tummenupp

Kia skrev:
2592821 När han är klar med sitt föredrag för dagen tar du han i handen, ser honom djupt i ögonen och frågar bara "ska vi kn*lla nu"... Tjaaa så gör jag iaf.... :tummenupp

Är det du som tjej som kommer med förslaget om att ni ska knulla så är du inte tillräckligt sexig ;). Eller så har du en jefligt snygg gubbe :kär

Pinky skrev:
2592847 Är det du som tjej som kommer med förslaget om att ni ska knulla så är du inte tillräckligt sexig ;). Eller så har du en jefligt snygg gubbe :kär

jag har en för jäffla snygg karl här hemma.... :tummenupp

Nursey skrev:
2592849 :D :rofl..jag trodde det var vad de gjorde med oss:tungan

Mjaaa det kanske är möjligt nån gång ibland.... men det man inte vet lider man inte av.... ;)

Last edited:
Kia skrev:
2592821 Tar en himla tid innan de fattar... så du får ha lite tålamod.. ;)

Sen vara lite sockersöt och le gulligt... nicka instämmande till de han säger, men se till att du har nån mp3 i öronen så du slipper lyssna på allt skitsnack. ;) När han är klar med sitt föredrag för dagen tar du han i handen, ser honom djupt i ögonen och frågar bara "ska vi kn*lla nu"... Tjaaa så gör jag iaf.... :tummenupp

:D

Pinky skrev:
2592847 Är det du som tjej som kommer med förslaget om att ni ska knulla så är du inte tillräckligt sexig ;). Eller så har du en jefligt snygg gubbe :kär

:D ......

Nursey skrev:
2592849 :D :rofl..jag trodde det var vad de gjorde med oss:tungan

:D

Last edited:
Kia skrev:
2592821 Tar en himla tid innan de fattar... så du får ha lite tålamod.. ;)

Säg som det är, "" yuo talk to mouch, lets fuck ""

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...