Hur ser vägarna ut i norr? - morgondagens äventyr 26/4!! =)

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Haha, fy fan.. jag har fått en ny idol, skulle haft med ett filmteam...

Hade lätt pröjsat en 1000kr för filmen. :yoparty :yoparty

Grattis til hojen!

Jag tycker sista bilden är skön när du står och tittar på hojen... ser ungefär ut som om du tänker: "Är du värd allt det här, din förbannad plåtburk?!? Själv klart :tummenupp "

Jag och polarn avklarade Lansjärv till Sthlm för några veckor sedan för att hämta en buss...
Tog exakt 24 timmar från det att jag gick upp tills jag var tillbaka i säng igen.

Så all heder till dig som orkade hoja ner till Sundsall iaf :banana

//TwinSucker

PETER-STHLM skrev:
2118562 du är nästan värd ett nobelpris :tummenupp bara för viljan att greja den resan!
Haha tackar... hade det bara varit sommar så hade det varit ok. Eller om temperaturen varit som i stan idag, +14 där omkring.

=)

Herman skrev:
2118636 Haha, fy fan.. jag har fått en ny idol, skulle haft med ett filmteam...

Hade lätt pröjsat en 1000kr för filmen. :yoparty :yoparty
Folk visa sånt medlidande under resans gång.. på mackarna kom dom som jobba fram med varm choklad å klappa mig på axeln å tyckte man va outlaw å tuff, men ändå "synd om" :hihi

Aldrig mer säger jag bara... Ev om det är högsommar, men fyfan vilka avstånd det är :4skrika

TwinSucker skrev:
2118665 Jag tycker sista bilden är skön när du står och tittar på hojen... ser ungefär ut som om du tänker: "Är du värd allt det här, din förbannad plåtburk?!? Själv klart :tummenupp "

Jag och polarn avklarade Lansjärv till Sthlm för några veckor sedan för att hämta en buss...
Tog exakt 24 timmar från det att jag gick upp tills jag var tillbaka i säng igen.

Så all heder till dig som orkade hoja ner till Sundsall iaf :banana

//TwinSucker
Hade man bara haft genomskinligt visir så hade man kunnat pressat sig till det yttersta sista biten... Men det är jävligt långt mellan sundsvall å sthlm också :huvet ...jag kom också hem exakt 24 timmar efter att jag åkte till arlanda, men då med hjälp av farsan som är min nya idol :pannkyss ... dessutom släppte jag han i stan, så han gick direkt till jobbet utan att ha sovit ngt

Sicken resa! :yoparty

snäll pappa verkar du ha iallafall =).

p.s fan så många feta fordon du har såg jag nu d.s

En sån resa borde alla göra någon gång i livet :hihi

Var det din hoj som stod parkerad på bohusgatan - södermalm - idag?

Ja jösses...vilken jävvla resa! Har kulorna tinat upp ännu? Tittade till tråden vid 03 i natt för att se hur det gått, började misstänka att du låg bunden och rånad i nån lappkåta med en banjospelande norrlänning trånades efter din späda gosskropp... :hihi

Kevorkian skrev:
2119268 En sån resa borde alla göra någon gång i livet :hihi

Var det din hoj som stod parkerad på bohusgatan - södermalm - idag?
naaw, men däremot på st eriksgatan ;)

Lord Adrian skrev:
2119289 Ja jösses...vilken jävvla resa! Har kulorna tinat upp ännu? Tittade till tråden vid 03 i natt för att se hur det gått, började misstänka att du låg bunden och rånad i nån lappkåta med en banjospelande norrlänning trånades efter din späda gosskropp... :hihi
Haha nej fifan ;) min gosskropp å analflik vill jag ha för mig själv :3freak

Får otäcka flashbacks från min tripp ifjol när jag läser om din resa.
Tänk dig din resa + regn dom 30 första milen..
En resa man trotts allt vill göra bara för att ha gjort det, men det räcker gott och väl med att göra den EN gång!
Bra jobbat!
Krya nu på dig!

Hej ditt stoll. När du var i Gnarp så hade du åkt förbi mig med nån mil bara...du skulle ringt mig så hade du sluppit stå där nere och frysa. Jaja...gick ju skapligt det här iaf. :tungan

Välkommen hem igen :)

Ja fy sjutton vilken resa...

Du ser lite biten ut på kortet och jag förstår varför.

Se det såhär:

När febern har lagt sig och alla känningar är borta så kommer det kännas 100% bra igen :yoparty

Hur som helst, starkt jobbat!

Hornet_600 skrev:
2120104 Hej ditt stoll. När du var i Gnarp så hade du åkt förbi mig med nån mil bara...du skulle ringt mig så hade du sluppit stå där nere och frysa. Jaja...gick ju skapligt det här iaf. :tungan
Jag ringde en polare för att höra efter ditt nummer.. Jag skrev det på en lapp som jag tappa bort me all packning :3freak

invisible skrev:
2120127 Välkommen hem igen :)

Ja fy sjutton vilken resa...

Du ser lite biten ut på kortet och jag förstår varför.

Se det såhär:

När febern har lagt sig och alla känningar är borta så kommer det kännas 100% bra igen :yoparty

Hur som helst, starkt jobbat!
Tack :) .. febern har lagt sig lite. men nu ere inge fint väder :4skrika vill ut å brassa ju

IronMike skrev:
2121253 Jag ringde en polare för att höra efter ditt nummer.. Jag skrev det på en lapp som jag tappa bort me all packning :3freak

Tack :) .. febern har lagt sig lite. men nu ere inge fint väder :4skrika vill ut å brassa ju

Du lever, har en ny hoj och en hel lång orörd sommar framför dig. Kan det bli bättre! :yoparty

Ska bara få fatt i en hoj jag med, men det går segt... :brinnerup

IronMike skrev:
2119240 men då med hjälp av farsan som är min nya idol :pannkyss ... dessutom släppte jag han i stan, så han gick direkt till jobbet utan att ha sovit ngt
Jag hoppas att du går raka spåret till Bolaget och köper en 4,5 liters whiskey till honom för det är det minst han ska ha :tummenupp

Själva hade jag nog vackert fått stanna kvar i S-vall över natten :3freak

hade jag vetat allt hade du gärna fått stannat upp i s-svall o sova en natt o fortsätta nästa dag med bättre kläder :lol

Ringo skrev:
2118118 Vafan, gav du upp? Du får byta nick till SoftMike eller nåt för Iron är du inte. Skämtåsido, grattis till ny moped.

:D Funderade på om han inte har devalverat sitt namn till TinMike... Sen tycker jag nog att ordet "förfrysning" används lite väl ovarsamt(okunnig?).

Fürstenhoff skrev:
2121874 Eeeeehhhh.......

Allt detta för en GAMMAL Skramlaha Rrrrrrrrrrr1 :va -

Muhahaahaaahaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, host host host, haaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa!!

:pannkyss

/Fürstenhoff.

haha vilket elakt slag under midjan efter en sån kämparesa! :tungan :7peta
självklart ska det va yamaha!

Fürstenhoff skrev:
2121874 Eeeeehhhh.......

Allt detta för en GAMMAL Skramlaha Rrrrrrrrrrr1 :va -

Muhahaahaaahaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, host host host, haaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa!!

:pannkyss

/Fürstenhoff.
:corn :corn

Hehe... man ska inte ta i trä förrän man korsat ån

:3freak

Hornet_600 skrev:
2121304 Du lever, har en ny hoj och en hel lång orörd sommar framför dig. Kan det bli bättre! :yoparty

Ska bara få fatt i en hoj jag med, men det går segt... :brinnerup
Köp en R1a vettja :tummenupp - bästaste hojjen jag kört :tungan

ozeo skrev:
2121501 hade jag vetat allt hade du gärna fått stannat upp i s-svall o sova en natt o fortsätta nästa dag med bättre kläder :lol
Det hade varit grymt,,,nästa gång kanske. Har gett mig fan på att göra om äventyret fast lyckas.... :rolleyes:

Two stroke man skrev:
2121771 :D Funderade på om han inte har devalverat sitt namn till TinMike... Sen tycker jag nog att ordet "förfrysning" används lite väl ovarsamt(okunnig?).
Dom flesta skulle nog gett upp i piteå, jag hann iaf köra 70 mil... 70 mil när det var 0-gradigt, å för det mesta tjock dimma, med svart visir, å posörkläder :3freak

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT