Hur ser vädret ut på Mantorp just nu!?!?

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Sitter i valet och kvalet för att åka 30 mil enkel resa imorn för att se på finalerna i Veidec Nitro Festival.... men man vill ju gärna inte åka i onödan, ifall det skulle regna eller så..

Så nån som bor/varit där, hur ser det ut ?

Ok, tack! iaf någon som svarar! Känns som att man bli ignorerad annars här på forumet.. =P :notme

Kom du ned i tid för å se (de stora) finalerna regna bort?
Jag saknade en hejaklack från sporthoj.com, det var iaf ingen som kom fram å sa "hej sporthoj.com'are!".

Kom själv trea. Gav bort en holeshot i semin och torskade genom att åka för fort. Well, race igen om två veckor i Lindesberg - Linde Open. Street Bike och Super Gas Bike.

Pga familjesituationen kunde jag inte åka dit i år. :(

Grattis till tredjeplatsen :tummenupp

andersbrink skrev:
Jag saknade en hejaklack från sporthoj.com, det var iaf ingen som kom fram å sa "hej sporthoj.com'are!".

Kom själv trea. Gav bort en holeshot i semin och torskade genom att åka för fort. Well, race igen om två veckor i Lindesberg - Linde Open. Street Bike och Super Gas Bike.
Jag var där och såg dig.
Tyckte namnet klingade bekant när dom gapade det i högtalarna men kunde inte placera det.
En riktigt bra dag var det (tills regnet kom) och vilka tider vi fick se..... 4.89 sek 475 km/h... det kommer man inte glömma!

andersbrink skrev:

Jag var ju där och agerade hejarklack.. Kom fram och hälsade också :crash

Såg även en person med WCX-tröja vid teamläktaren.

Bilderna dyker förmodligen upp inatt (mellan måndag/tisdag) :tummenupp

Själv stod man nere vid startplattan och jobbade som Security hela helgen (tors-sön), tyckte oxå namnet kändes bekant men kom inte på vart ifrån, vill ju inte gå fram och störa precis vid burnisarna heller ;-)

Grattis till 3:e platsen iaf!

Last edited:
Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back