Hur ser vädret ut på Mantorp just nu!?!?

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Sitter i valet och kvalet för att åka 30 mil enkel resa imorn för att se på finalerna i Veidec Nitro Festival.... men man vill ju gärna inte åka i onödan, ifall det skulle regna eller så..

Så nån som bor/varit där, hur ser det ut ?

Ok, tack! iaf någon som svarar! Känns som att man bli ignorerad annars här på forumet.. =P :notme

Kom du ned i tid för å se (de stora) finalerna regna bort?
Jag saknade en hejaklack från sporthoj.com, det var iaf ingen som kom fram å sa "hej sporthoj.com'are!".

Kom själv trea. Gav bort en holeshot i semin och torskade genom att åka för fort. Well, race igen om två veckor i Lindesberg - Linde Open. Street Bike och Super Gas Bike.

Pga familjesituationen kunde jag inte åka dit i år. :(

Grattis till tredjeplatsen :tummenupp

andersbrink skrev:
Jag saknade en hejaklack från sporthoj.com, det var iaf ingen som kom fram å sa "hej sporthoj.com'are!".

Kom själv trea. Gav bort en holeshot i semin och torskade genom att åka för fort. Well, race igen om två veckor i Lindesberg - Linde Open. Street Bike och Super Gas Bike.
Jag var där och såg dig.
Tyckte namnet klingade bekant när dom gapade det i högtalarna men kunde inte placera det.
En riktigt bra dag var det (tills regnet kom) och vilka tider vi fick se..... 4.89 sek 475 km/h... det kommer man inte glömma!

andersbrink skrev:

Jag var ju där och agerade hejarklack.. Kom fram och hälsade också :crash

Såg även en person med WCX-tröja vid teamläktaren.

Bilderna dyker förmodligen upp inatt (mellan måndag/tisdag) :tummenupp

Själv stod man nere vid startplattan och jobbade som Security hela helgen (tors-sön), tyckte oxå namnet kändes bekant men kom inte på vart ifrån, vill ju inte gå fram och störa precis vid burnisarna heller ;-)

Grattis till 3:e platsen iaf!

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma