Hur ser jag ? dynojet

Andersflygare

Andersflygare
Gick med
27 May 2005
Hoj
GSXR1100-93 GSX1100EF INTRUDER 1400-00
hur ser jag att det är dynojetjox på min burk......den gick illa o fick tipset från en guru att det var knasarna...plockade ner dom o upptäckte att en nål var kass lite plast borta o en bricka saknades.........det står 128 på munstyckena och om jag fattar det hela rätt så har dynojet flödet instämplatt o inte storleken....alltså mikunis egna ?......och om jag köper ny nål....måste jag köpa ett emulsionsrör åxå.......måste för helskotta få ihop grunkan o köra skiten ur den....jag e trött på att puttra med intrudern...( fast jag måste medge att det har sin tjusning att lägga väldiga avgasknallar i tingstadstunneln o se bilen framför nästan studsa in i väggen)

Andersflygare skrev:
hur ser jag att det är dynojetjox på min burk......den gick illa o fick tipset från en guru att det var knasarna...plockade ner dom o upptäckte att en nål var kass lite plast borta o en bricka saknades.........det står 128 på munstyckena och om jag fattar det hela rätt så har dynojet flödet instämplatt o inte storleken....alltså mikunis egna ?......och om jag köper ny nål....måste jag köpa ett emulsionsrör åxå.......måste för helskotta få ihop grunkan o köra skiten ur den....jag e trött på att puttra med intrudern...( fast jag måste medge att det har sin tjusning att lägga väldiga avgasknallar i tingstadstunneln o se bilen framför nästan studsa in i väggen)

128 är en Mikunistorlek, Dynojet har mycket högre nummer. Mikunis munstycken är dessutom försedda med en liten fyrkantssymbol. Sitter det inte Dynojetnålar i så kanske inte rören är slitna, men på en hoj från 93 så är det ingen nackdel om du byter dem med. Är de andra nålarna fria från "midja"?

hhmm....midja..?......kan tänka vad det kan vara....men skall kolla igen ...men sist tyckte jag dom såg bra ut med mitt otränade öga plus förstoringsglas

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Ny 500-kubiks retro från Honda