Hur ser eran Motocross vinterträning ut?

det där va ett jävligt bra alternativ till att dra till mallorca och käka grisbord.

jag måste tyvärr jobba de datumen som finns kvar :(

Ja, vintern är bra! Då behöver man inte svettas så mycket. Och inte behöver man kladda med kletig luftfilterolja heller.

Bifogat

• _MG_5658.jpg
    _MG_5658.jpg
    200.8 KB · Visningar: 77
  • _MG_5684.jpg
    _MG_5684.jpg
    177.7 KB · Visningar: 89
Vinterträning = 0

Haltar fortfarande sen jag blev överkörd efter en vurpa på GGN. Skall och röntga knäet i morgon så får vi se vad som väntar. Men har man fortfarande smärta efter 5 veckor så är det nog något som är trasigt!!! :huvet

Är det bara jag som tycker att 10kkr +flygbiljett inte är ett dugg billigt för 4 dagars åkning....

Har kört bottenlös uringe och arlanda några gånger i höst och på inomhushallen nån gång..

Annars är det pizza, öl och garaget som gäller?

Verkar ju grymt med lite SO cal körning, men ja, det lär ju dra iväg i stålar misstänker jag...

Är det bara jag som tycker att 10kkr +flygbiljett inte är ett dugg billigt för 4 dagars åkning....

Ja tycker de va helt ok priser, me tanke va man får uppleva! lätt värt de! bara att få låna hoj + suporten är ju värt nåra tusen :tummenupp ..fan va sugen man blev nu då :gnissla

Nyheter
Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Back