Medin
Pain is temporary glory is forever...
björn.e skrev:Du förstår nog inte vidden av det du ställt till med![]()
björn

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
björn.e skrev:Du förstår nog inte vidden av det du ställt till med![]()
björn
Gustav O skrev:Om inte Björn E. skärper till sig så avslöjar jag vems hoj han frågade om han fick provköra på LMS årsfest.![]()
Undrar om det bor en liten taliban i EcceMedin skrev:Säg säg SÄG![]()
Gustav O skrev:Om inte Björn E. skärper till sig så avslöjar jag vems hoj han frågade om han fick provköra på LMS årsfest.![]()
LOTTAK skrev:Undrar om det bor en liten taliban i Ecce![]()
björn.e skrev:Nop ingen dragning till extremisterna, jag vidhåller att det bara var en "fylle grej"![]()
björn
björn.e skrev:Sprit kan få vem som helst att tappa förståndet
Nop ingen dragning till extremisterna, jag vidhåller att det bara var en "fylle grej"![]()
björn
Jag ville inte vara så taskig men visst var det väl nyktert hos herr Eriksson?christer skrev:Björn, körde inte du hem på kvällenhar för mej att du mest gick omkring å zippade i dej ramlösa
![]()
christer skrev:Björn, körde inte du hem på kvällenhar för mej att du mest gick omkring å zippade i dej ramlösa
![]()
Det var ramlösan som var dålig tror jagbjörn.e skrev:Om vi nu merar julkalaset så var det ett jävla drag i den ramlösanMitt lite luddiga minne säger att jag sov hos Håkan och mådde väldigt dåligt dagen efter
![]()
bakisbjörn
LOTTAK skrev:Det var ramlösan som var dålig tror jag![]()
Ja dom är otäcka dom där talibanernabjörn.e skrev:The motherfukker talibans drugd me![]()
björn
Gustav O skrev:Jag ville inte vara så taskig men visst var det väl nyktert hos herr Eriksson?
Jag kommer inet få köra mycket på SViestad själv i år.christer skrev:By the way, han var ju inte ensam om att tigga provkörning av dej![]()
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |